امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حکومت دینی، چرا؟

کتاب حکومت دینی چرا؟ جلد ۱۰۳ مجموعه رهنما است. مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۵ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه‌های یاد شده را پاسخ می‌دهد. 

کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند. 

گزیده کتاب حکومت دینی، چرا؟

دشمنان اسلام اصیل، از دیرباز و با تبلیغات بسیار، با اعلام مقدس بودن دین و فریب نامیدن سیاست ، ارتباط دین و سیاست را ارتباطی نامیمون و نامناسب اعلام کرده بودند؛ به گونه ای که فعالیت سیاسی برای متولیان دین، ناپسند تلقی می شد.

پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و تبیین علمی ماهیت دین و سیاست و ارائه گونه فعالیت سیاسی مطلوب، موجب شد تبلیغات دشمنان بی اثر شود. باتشکیل حکومت دینی در قالب نظام جمهوری اسلامی ایران با محتوای قوانین دینی و به رهبری عالمان دینی، هجمه ای تازه از شبهات در خصوص جدایی دین از سیاست و حکومت، وارد شده است.

صفحات کتاب :
60
کنگره :
‏‫‭BP231‏‫‭/‮الف‬93ح8 1392
دیویی :
‏‫‭297/4832
کتابشناسی ملی :
3359681
شابک :
‫978-600-299-145-4
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه حکومت دینی، چرا؟