امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب استمرار نهضت

کتاب استمرار نهضت نوشته حسین سلیمانی می باشد. مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۰ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه‌های یاد شده را پاسخ می‌دهد. 

کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند. «استمرار نهضت» جلد 119 این مجموعه است.

گزیده کتاب استمرار نهضت

رفتار در تشکیل حکومت اسلامی و امور سیاسی تک تک دانه ها را جمع می کنیم کنار هم و بعد هم نگاهشان می کنیم، یک دانه را برمیداریم دیگری می افتد، می آییم دیگری را برداریم دانه های دیگر می مانند، کاری از پیش نمی بریم، چه کنیم؟ 

نیاز به نخ تسبیح داریم، اگر نخ تسبیح نداشته باشیم نمی توانیم دانه ها را به هم متصل کنیم و اگر دانه ها به هم متصل نباشند اساسا تسبیحی وجود ندارد! چه بخواهیم چه نخواهیم به نخ تسبیح برای داشتن تسبیح احتیاج داریم! این نخ تسبیح همان فرمول رفتار ما در تشکیل حکومت اسلامی و امور سیاسی است؛ فرمول و توضیحش را که بخوانید نخ تسبیح دستتان می آید.

صفحات کتاب :
52
کنگره :
‏‫‬‮‭BP231‏‫‭/س82‮الف‬5 1393
دیویی :
‏‫‬‮‭297/4832
کتابشناسی ملی :
3600444
شابک :
‏‫‫‬‭‬‭978-600-299-189-8‬‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه استمرار نهضت