امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 11,100
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آه مردگان

کتاب آه مردگان متشکل از چهار داستان کوتاه جنایی است و بخش پایانی درآمدی بر یکی از مکاتب جرمشناسی که با داستان ها مرتبط است. داستان اول شخصیتی به نام نوید که فردی دارای حقارت‌های کودکی است و هرکه را بیشتر دوست دارد بیشتر مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

شخصیت داستان دوم، دکتری روانپزشک است که از یکنواختی و افکار بیهوده خودش را وارد مهلکه‌ی بزرگی می کند و رو به انحطاط قدم برمی دارد. داستان سوم یعنی هتل، کنایه‌ای به افراد فرصت طلب است که همه چیز را یک شبه می خواهند و برای طمع دنیوی به هر کاری دست می زنند.

گزیده کتاب آه مردگان 

نیمه شب بود درست و دقیق به یاد دارم به محض آنکه چشمم را باز کردم نور آبی رنگ ساعت دیجیتالی که دوستم برای تولدم خریده بود را دیدم 2:20 دقیقه بامداد بود متوجه می‌شدم که کسی می خواهد در را باز کند، مدام کلیدهای مختلف را امتحان می کرد با اینکه ز یر پتو بودم احساس سرما می کردم ترس باعث شده بود حتی جرئت نکنم برق را روشن کنم در کمتر از یک ثانیه به خودم اومدم فرد پشت در داشت گستاخانه تر کلید را می چرخاند بلند شدم برق اتاق را روشن کردم به یک آن چرخاندن کلید در  قفل متوقف شد، سعی کردم صدایی ایجاد کنم تا بفهمد کسی در  خانه هست و خودش پابه فرار بگذارد نگاهم به لیوان قرمزرنگی  که مدادهای طراحیام را درونش می ریختم افتاد، مدادها را روی  میز ریختم و لیوان پالستیکی را محکم روی سرامیک کف خانه انداختم، صدای تلق تلوقی کرد اما احساس می کردم هنوزهم پشت در ایستاده.

کنگره :
PIR8342
دیویی :
‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7595815
شابک :
978-622-292-103-3
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
104

کتاب های مشابه آه مردگان