امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید

کتاب 50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید، داده های جالب توجه و علمی را در قالب شش بخش «ساختار و عملکرد سیستم عصبی»، «مغز شما، خویشتن شما»، «فرآیند اندیشیدن»، «مغز پویشی»، «رهایی از تعصب» و «تکنولوژی های نوظهور و چالش ها» در اختیار خواننده قرار می دهد.

یکی از ویژگی های کتاب «50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید» استفاده از زبان ساده و روان جهت استفاده و درک تمامی اقشار جامعه از مطالب و محتوای این کتاب و کشفیات مغزی است. نکاتی که در این کتاب آمده با وجود شگفت انگیز بودن و بدیعیت شان، بسیار نرم و موجز، قابل فهم و درک است و مخاطب پس از خواندن کتاب از بُعد دانسته ها اغنا شده و به درک وشناخت جدیدی از مغز می رسد.

گزیده کتاب 50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید

در جوار نورون های سیستم عصبی، سلول های دیگری به نام سلول های گلیال وجود دارد. در قسمت عمده ای از تاریخچه علم اعصاب نوین، سلول های گلیال چیزی بیشتر از سلول های حمایت کننده تلقی نمی شوند. نکته ای که در حال حاضر به آن رسیده ایم این است که علی رغم اینکه سلول های گلیال مسئولیت های حمایتی مهمی برعهده دارند، اما در واقع آن ها بازیگرانی مهم در اموری مانند رشد مغز، عملکردمغز و بیماری های مغز می باشند.
صفحات کتاب :
212
کنگره :
QP376
دیویی :
612/82
کتابشناسی ملی :
7387530
شابک :
978-600-3691-63-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه 50 ایده مهم درباره مغز که شما باید بدانید