امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آمار زیستی، اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی

کتاب آمار زیستی، اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شده است. دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده بهداشت منطقه خاورمیانه است و گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی از جمله گروه های قدیمی و تاثیر گذار در این دانشکده است. در  طی قریب به 50 سال گذشته اساتید برجسته ای در این گروه خدمت کرده‌‌اند و دانش آموختگان توانمند و تاثیرگذاری در زمینه‌های مختلف مرتبط با سلامت تربیت کرده است که در کشور، منطقه و در سطح بین الملل تاثیر گذار بوده و هستند. 

دو رشته "اپیدمیولوژی" و "آمار زیستی" هر دو رشته های مهمی علوم بهداشت عمومی و پزشکی هستند و ارائه همزمان دو رشته‌ی اپیدمیولوژی و آمار زیستی در این گروه، یکی از نقاط قوت آن است، چرا که این امر موجب تقویت هر یک از این دو رشته توسط دیگری و در نتیجه، هم افزایی آن‌ها گشته است. این گروه در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دو رشته "اپیدمیولوژی" و "آمار زیستی" دانشجو می پذیرد.

گزیده کتاب آمار زیستی، اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی

احتمال هر عضو با p نمایش داده می شود. احتمالات معمولا به جای درصد باه صورت کسر ده دهی نشان داده می شوند و مقدار آن بین صفر احتمال صفر (و یک) حتمیت مطلق تغییر می کند. احتمال یک رخداد نمی تواند منفی باشد، همچنین احتمالا یک رخداد می تواند به صورت نسبت مقدار پیامد موردنظر به پیامد ممکن بیان شود.

کتابشناسی ملی :
6046218
شابک :
‫‭978-600-369148-3‬‬
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
176
کنگره :
‏‫‭QH323/5‬‬
دیویی :
‏‫‭574/15195‬‬

کتاب های مشابه آمار زیستی، اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی