امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 32,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مخزن هیپنوتیزم

کتاب مخزن هیپنوتیزم نوشته مهدی فتحی و محمدمهدی جعفری توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد  منتشر شده است. یکی از اعجاز هیپنوتیزم در ارتباط بر قرار کردن است. هیپنوتیزم به شما آموزش می‌دهد نیروی درون خود را آزاد کنید. هیپنوتیزم قدمتی برابر با حیات انسان بر روی زمین دارد. با این حال، فقط افراد بسیار کمی از مزایای آن بهره جسته‌اند. ترس و عدم آموزش صحیح دلیل اصلی عدم استفاده‌ی گسترده از خود هیپنوتیزم است.

 هیپنوتیزم و روش‌های شبیه آن می‌تواند میانبری برای رسیدن به اهداف و آرزوها باشد و در این زمان که سرعت اهمیت زیادی دارد، روش‌های خود هیپنوتیزمی جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت. هیپنوتیزم اریکسونی نوع خاص و منحصر بفرد تکنیک‌های هیپنوتیزمی می‌باشد که توسط میلتون اریکسون ابداع گردید.

گزیده کتاب مخزن هیپنوتیزم

هیپنوتیزم حالتی از هوشیاری است که از دیدگاه عملکردی، متضمن اثرگذاری یک فرد بر دیگران است. این امر به نیت ایجاد تغییر در تفکر و هیجان و رفتار صورت می گیرد. هر جند این روش از دیرباز استفاده علمی شده است، شکل گیری روش های ساختارمند ایجاد این حالت در حدود سه دهه عمر دارد. دو روش عمده اثر گذاری در فضای هیپنوتیزم عبارت است از القا به صورت مستقیم و القا به شکل غیر مستقیم.

صفحات کتاب :
258
کنگره :
RC495
دیویی :
‫‬‭615/8512
کتابشناسی ملی :
6239058
شابک :
978-600-3691-56-8
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مخزن هیپنوتیزم