امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرهنگ و سیاست

کتاب فرهنگ و سیاست، توسط دکتر جواد منصوری نوشته شده است که اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و چین و معاونت پژوهش مرکز اسناد انقلاب اسلامی را در کارنامه اجرایی خود دارد، این کتاب شامل مجموعه مقالاتی حاوی گزیده ای از سه دهه مطالعات و تجربیات عینی و اجرایی او که برای عموم، به ویژه فعالان سیاسی و فرهنگی، دانشگاهیان و جوانان مفید و سازنده است.

گزیده کتاب فرهنگ و سیاست

صهیونیسم در ادامه ی اجرای برنامه های مورد نظر در هر منطقه، گروهی را مأمور کرد تا به نمایندگی از آن سازمان و زیر نظر سازمان جهانی یهود، اقدامات لازم را انجام دهند. بهاییان در ایران و در بعضی دیگر از کشورهای منطقه به عنوان عوامل صهیونیسم خدمات زیادی در تحقق برنامه ها و رسیدن به اهداف و تأمین منافع سازمان انجام دادند.

همچنین سازمان فراماسونری ضلع سوم و تکمیل کننده ی حلقه ی جریان های استعماری ضد دینی بود که با یکپارچگی صهیونیسم و بهاییت توانست ضربات سنگینی بر اسلام و مسلمین وارد کنند. مثلت مذکور در یک قرن گذشته با به راه انداختن ده ها جنگ، کودتا، صدها ترور و کشتن صد هزار مسلمان و اشغال مستقیم و غیرمستقیم بخش هایی از سرزمین های مسلمان نشین و چپاول ثروت های آنان و تبلیغات گسترده و شدید ضد اسلام، وضعیت دشواری را برای مسلمانان رقم زده اند.


سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
326
کنگره :
HM621‏‫‬‭/م78ف4 1395
دیویی :
306
کتابشناسی ملی :
4131335
شابک :
978-964-531-979-1‬‬

کتاب های مشابه فرهنگ و سیاست