کتاب راس ساعت 9 pdf

بررسی تاثیرات اهمال کاری بر جوانب مختلف زندگی...

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راس ساعت 9

کتاب راس ساعت9، به بررسی تأثیرات اهمال‌کاری بر جوانب مختلف زندگی می‌پردازد، راه‌های مقابله با اهمال‌کاری را پیشنهاد می‌کند و تمریناتی مؤثر برای کاهش اهمال‌کاری ارائه می‌کند. مسئله‌ای که همه ما به نحوی با آن درگیر بوده‌ایم و در بعضی مواقع تأثیرات تلخ و منفی آن را نیز چشیده‌ایم. اگر خوب فکر کنید می‌بینید برای شما هم پیش‌آمده است که چون از انجام‌ وظیفه یا تکلیفی زیاد خوشتان نمی‌آید مدام آن را به تعویق می‌اندازید و با جملاتی مثل حالا زود است، رأس ساعت 9 انجامش می‌دهم، از فردا شروع خواهم کرد یا از ماه دیگر به فلان کار می‌پردازم، سعی کرده‌اید از انجام آن سرباز بزنید.

در کتاب راس ساعت9، ابتدا درباره اهمال‌کاری و تفاوت آن با تنبلی توضیحاتی بیان‌شده؛ سپس به تأثیر و ارتباط آن با عزت‌نفس و استرس پرداخته شده است. در ادامه به دلایل و بهانه‌های افراد اهمال‌کار پرداخته‌شده و درنهایت با استفاده از تمرینات و اقدامک‌هایی به شما کمک شده تا ابتدا میزان اهمال‌کاری خود را بسنجید و سپس به درمان و مقابله به آن بپردازید.

گزیده کتاب راس ساعت 9

همه شما این تجربه را داشته‌اید که وقتی در یک سمینار انگیزشی شرکت می‌کنید یا یک فیلم انگیزشی می‌بینید، در رفتار و افکار شما تأثیر مثبت زیادی داشته و تا چند روز کلاً آدم دیگری می‌شوید. مدام به روش‌های رسیدن به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌کنید و سعی می‌کنید اصول زندگی خود را بر پایه اصول رفتاری افراد موفق برنامه‌ریزی کنید. گوش دادن و معاشرت با افراد موفق و افرادی که به ما انگیزه می‌دهند تأثیرات مثبت زیادی در زندگی ما خواهد داشت. 

البته لزوماً اجباری نیست که حتماً با اشخاص سرشناس مثل بیل گیتس، استیو جابز یا ...هم‌صحبت شویم. اگر به اطراف خود خوب نگاه کنید صد درصد در بین دوستان و آشنایان خود افراد موفقی پیدا خواهید کرد که بتوانند حداقل ماهانه چندساعتی از وقت خود را در اختیار شما قرار دهند و با شما صحبت کنند تا انگیزه کافی را به دست بیاورید. داشتن انگیزه در عدم اهمال‌کاری شما تأثیر بسزایی خواهد داشت.

صفحات کتاب :
89
کنگره :
BF637
دیویی :
640/43
کتابشناسی ملی :
7625567
شابک :
978-622-7725-01-8‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه راس ساعت 9