امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 11,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هنوز بی قرار نگاهت هستم

کتاب هنوز بی قرار نگاهت هستم شامل داستان های نوجوان منتخب از هفتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب است.در کتاب هنوز بی قرار نگاهت هستم داستان‌های کوتاهی را می‌خوانید که فضایی صمیمی و زبانی روان و مضامینی با موضوع انقلاب دارند.


گزیده کتاب هنوز بی قرار نگاهت هستم

باز هم که این طور نگاهم می کنی! نمی دانم از چه چیزی تعجب کرده ای. از اینکه دوباره به دیدنت آمده ام یا از اینکه این قدر پیر شده ام یا...؟ فرقی نمی کند، تعجبت از هرچه باشد، مهم این است که من بالاخره تو را پیدا کردم و هزار بار دیگر هم به دیدنت می آیم؛ حتی اگر نخواسته باشی مرا ببینی. از این به بعد می خواهم هر روز به دیدنت بیایم و کنارت بنشینم. دلم هوای یک سیلی جانانه کرده است. نگو که دلیلش را نمی دانی.

می دانی، بهتر از خود من هم می دانی. اصلاً برای همین بود که سال ها دنبالت می گشتم. روز اولی که آقای مدیر تو را از کلاس خانم یگانه به کلاس من آورد تا حالی ات کنم که اینجا مدرسه است نه میدان و بازار و... لاغر بودی و سربه زیر. مثل بچه گربه ای که مادرش او را به دندان گرفته است و با خودش به این طرف و آن طرف می برد، توی چنگ مدیر اسیر بودی. وقتی تو را پذیرفتم، آقای مدیر با لبخند رضایت بخشی که انگار قله ای را فتح کرده باشد، تو را رها کرد و رفت. من توی مدرسه و بین معلم های کلاس ششم سرشناس بودم. هرکس که چوب ادب مرا خورده بود، حساب کار دستش آمده بود. با اینکه زن بودم، نمی دانم چرا همه شاگردهای مدرسه، کوچک و بزرگ، از من می ترسیدند؟

صفحات کتاب :
79
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR4249‏‫‬‮‭/ج468 1393
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/6208
کتابشناسی ملی :
4729721
شابک :
‏‫‭978-600-03-1670-9‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه هنوز بی قرار نگاهت هستم