امتیاز
5 / 4.2
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
47,000
50%
ت 23,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پسر نوح

آنچه در کتاب پسر نوح بیان شده، پرده‌برداری مختصری از تلاش سرویس‌های بیگانه توسط عوامل داخلی آنان، برای اتصال و سازماندهی بخش قابل توجهی از این دسته مذهبی نماهایی است که امام حسین علیه السلام را فقط برای روضه‌هایش و اسلام را فقط برای مجالس ختم و عزایش می‌خواهند. می‌توان با اطمینان گفت که اگر روزی جریان تکفیری شیعی در عالم به وجود بیاید، از همین قماش مردم است که به سراغش می‌روند، جذبش می‌شوند و همین افراد هستند که فعالیت‌های چنین جنبش‌هایی را سازماندهی می‌کنند. کتاب پسر نوح نوشته محمدرضا حدادپورجهرمی توسط انتشارات حداد منتشر شده است.

درباره کتاب پسر نوح

پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد به کدام یک از موضوعات کتاب اشاره دارد؟ ظاهرا نویسنده به شخصی اشاره دارد که از نوادگان یکی از مراجع بزرگ شیعه است و اکنون با حمایت انگلیس و سرویس‌های جاسوسی بیگانه چندین شبکه ماهواره‌ای برای تبلیغات در اختیار دارد و در کشورهای شیعی برای جذب مردم فعالیت می‌کند و همزمان با توهین‌های آشکار در همین شبکه‌های ماهواره‌ای به مقدسات اهل سنت باعث اختلاف افکنی بین مسلمانان می‌شود.

متن کتاب پسر نوح

آرام آرام که فکر می‌کردم رفتم سراغ دیواری که انواع کاغذها و مطالب مهم را به آن نصب می‌کردم. دنبال کاغذ تعقیب بودم. پیدایش کردم. آن را به بخش بُلد آوردم و بیشتر تمرکز کردم، اما چون گوشه ذهنم درگیر خبر مامور انتقال آسیدرضا بود آرام آرام صلوات می فرستادم. با خودم می گفتم:«داوود که تو کارش متخصصه و چندان نگران اون نیستم. آسید رضا هم داریم منتقل می کنیم و ان شاء الله به خیر می گذره. پس این چیه که احساس می کنم یه چیزی هست که ازش غافلم؟ سناریویی که نوشتم جواب داد. حداقلش این بود که یکی دوتا رخ تازه به میدون اومدن. منم که در اصل دنبال این بودم که هم پرونده رو از بن بست در بیارم و هم تست بزنم و ببینم که قدرت میدانی و حضور و حواس جمعی اونا چقدره، بد هم نشد. اما نچ ...نه...

بخشی دیگر از متن رمان پسر نوح

-بنده به سوالات شما پاسخ نمی‌دم. شما دارین به دو تا مومن و مومنه پاک و بی‌گناه اتهام می‌بندین! اگه هم اتهام نبندین، می‌خواین یه چیزی ازشون دربیارین و از زندگی و راحتی بندازین! دست بردارین! -حاج آقا این‌طوری کار اونا سخت‌تر میشه ها!بعیده که ازشون اطلاع نداشته باشین. بالاخره اونا بدون توجه و نظر شما حتی آب هم نمی‌خورن چه برسه به اینکه زن و مرد رو به بهانه عصر عاشورا، نیمه برهنه کنن و قمه بزنن و بعد هم علیه جمهوری اسلامی شعار بدن و کارای نامتعارف از خودشون و مردم نشون بدن و شب هم فیلم مراسمشون از شبکه‌های صدای آمریکا و بی‌بی‌سی و منوتو  و ... پخش بشه! -یعنی چی؟ یعنی تقصیر منه؟ اصلا آره! من بهشون گفتم. مگه گناه کردن؟! مبنای فقهی ما اینه! خب حالا فرمایش؟!

دانلود کتاب پسر نوح جهرمی pdf رایگان

دانلود کتاب پسر نوح جهرمی pdf در نرم افزار فراکتاب عرضه شده است و شما می توانید آن را برای مدتی محدود رایگان مرور کنید.

دانلود کتاب پسر نوح جهرمی pdf

برای دانلود رایگان کتاب پسر نوح می توانید نرم افزار فراکتاب را نصب کنید و در آن به مدت محدود به فایل کتاب دسترسی داشته باشید. مد نظر داشته باشید دانلود رایگان کتاب پسر نوح pdf به صورت مجزا و خارج از نرم افزار امکان پذیر نیست و ناشر اجازه این کار نمی‌دهد.

کتاب پسر نوح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پسر نوح کتابی است که ما آن را به کسانی که به داستان‌های با درونمایه امنیتی و مذهبی علاقه‌مندند پیشنهاد می‌کنیم.

خرید کتاب پسر نوح

برای خرید کتاب پسر نوح در قالب دیجیتال می‌توانید آن را از فراکتاب تهیه نمایید. از خوانندگان محترم کتاب درخواست می‌کنیم در صورت مطالعه کتاب، نقد کتاب پسر نوح را در قسمت نظرات درج بفرمایند.

کتاب پسر نوح جهرمی

 

مشخصات کتاب پسر نوح را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: حداد
نویسنده: محمدرضا حدادپورجهرمی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 339
موضوع: داستان امنیتی
قالب: دیجیتال

 

 

دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
6227912
شابک :
978-622-97135-3-2
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
339
کنگره :
PIR8341‬

کتاب های مشابه پسر نوح