امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نشانی بهشت

کتاب نشانی بهشت گلچینی از احادیث امام رضا علیه السلام که در مجموع چهل حدیث و درس زندگی است. بی تردید کاوش در سرچشمه های نور اهل بیت علیهم السلام و بازخوانی سیره و آموزه های آن بزرگواران در روزگار ما خدمتی بزرگ به انسانیت است خدمتی که فراتر از آن، خدمتی متصور نیست و از این روی بر تمامی کسانی که دل آنان برای انسان می تپد فرض است که با ژرف اندیشی و ژرف کاوی در معارف اهل بیت علیهم السلام گوهرهای ناب و آموزه های رهایی بخش این گنجینه ی عظیم و الهی را استخراج کنند و به بشر تشنه و جگر سوخته ی عصر حاضر ارائه نمایند. کتاب نشانی بهشت به کوشش حسین علوی مهر نوشته و توسط اداره امور فرهنگی آستان قدس رضوی تهیه و تدوین و به چاپ رسیده است.

کتاب نشانی بهشت گلچینی از احادیث امام هشتم علی بن موسی الرضا علیه السلام است که در مجموع چهل حدیث و درس زندگی است، این احادیث در موضوعات متنوعی از جمله دین شناسی، عقاید، زندگی و رفتار با خانواده، اخلاق فردی و اجتماعی، احکام و فلسفه آن با شرح کوتاهی مورد بحث قرار گرفته است.

گزیده کتاب نشانی بهشت

امام رضا علیه السلام فرمودند: «هیچ بنده ای به حقیقت ایمان نمی رسد مگر این که دارای سه ویژگی باشد: شناخت در دین، برنامه ریزی صحیح در زندگی، شکیبایی بر سختی ها و ناگواری های زندگی.

انسان مسلمان باید در هزینه زندگی برنامه ریزی خوب داشته باشد. هزینه زندگی را با نیازهای خود و خانواده تنظیم کند و بهترین راه میانه روی و اعتدال در مخارج زندگی است.

صفحات کتاب :
98
کنگره :
‏‫‬‭‬‭‬‭BP 248‏‫‬‭‭/ع75ن5 1387‬
دیویی :
‏‫‬‭‬‭297/218‬
کتابشناسی ملی :
‎1‎5‎1‎6‎3‎5‎2
شابک :
‭‬‭978-964-2784-28-8
سال نشر :
‏‫1387

کتاب های مشابه نشانی بهشت