امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
55,000
10%
ت 49,500
نظر شما چیست؟

معرفی  کتاب من زن هستم

 کتاب من زن هستم، درباره زندگی ۲۲ زن و آسیب‌های اجتماعی زنان منتشر شد. این‌کتاب دربرگیرنده یک‌رمان اپیزودیک است که درباره زندگی ۲۲ زن، از زنان بی‌سواد تا تحصیل‌کرده است. این‌زنان متعلق به طبقات مختلف اجتماعی و درگیر مشکلات، فردی، خانوادگی و اجتماعی هستند.

کتاب من زن هستم درباره آسیب‌های اجتماعی، مشکلات حقوقی و جنسیتی است و هر فصل‌اش به زندگی یکی از زن‌ها می‌پردازد؛ اما در کل داستان زندگی‌ هر شخصیت با زندگی دیگر زنان رمان گره خورده است. در واقع هرکسی خواسته و ناخواسته روی زندگی دیگری تأثیر مخربی گذاشته است. نسبت به اغلب کارهای من که سوژهای دینی و تاریخی دارند، این کار کاملاً متفاوت است؛ یک رمان اجتماعی با انبوهی از شخصیت‌های زن که یا مورد ظلم واقع شدند و یا دارند به دیگری ظلم می‌کنند.

گزیده کتاب من زن هستم

« سپیده » مثل همیشه زودتر از « آتیه » ، در مزون را باز می کند. چراغ ها را روشن می کند و سی دی موسیقی ملایمی را در دستگاه پخش می گذارد. در میان آن همه حریر، اورگانزا، ابریشم، تافته و تور سفید، احساس می کند یک نو عروس است و هیچ غصه ای در دنیا ندارد جز این که خودش را برای طایفه شوهر لوس کند. دوباره کم مانده است حواسش برود پی شوهر و طایفه شوهرش که خیاط ها از راه می رسند و آمد و رفتشان به طبقه بالا، به هجوم خیال ها، اجازه یورش نمی‌دهند.

صفحات کتاب :
325
کنگره :
PIR7963
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7359301
شابک :
978-964-12-1775-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه من زن هستم