امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درمان گیاهی ADHD

کتاب درمان گیاهی ADHD ، نوشته امیلی گرین است که با ترجمه نیما سبلانی طالشمکائیل به چاپ رسیده است.

Attention-deficit hyperactivity disorder یا ADHD یک اختلال رفتاری رشدی است. معمولاً فرد توانایی دقّت و تمرکز بر روی یک موضوع را ندارد، یادگیری در او کند است و از فعّالیّت بدنی غیرمعمول و بسیار بالا برخوردار است.

این اختلال با فقدان توجه، فعّالیت بیش‌ازحد، رفتارهای تکانشی، یا ترکیبی از این موارد همراه است. هر فردی با شک ADHD باید به دقت تحت نظر یک پزشک معاینه گردد. بسیاری از این افراد، یک یا چند اختلال رفتاری دیگر نیز دارند. همچنین ممکن است یک مشکل روانی مانند افسردگی یا اختلال دوقطبی داشته باشند.

ADHD شایعترین اختلال رفتاری در سنین کودکی و بلوغ است، و حدود ۳٪ تا ۵٪ کودکان قبل از هفت سالگی به آن مبتلا می‌شوند. افراد مبتلا به ADHD  به گونه ای عمل می‌کنند که انگار از طریق یک دستگاه با کمترین کنترل غریزی در حرکت کردن، به سرعت شرمسار و خجل شدن و قطع صحبت دیگران هدایت می‌شود. افراد مبتلا به ADHD کم‌توجهی به سادگی حواس پرت و فراموش کار می‌شوند. آن ها ممکن است به سادگی به خواب وخیال فروروند که در این صورت راه خانه، شماره تلفن‌ها و مکالمات هدفمند را از دست می‌دهند.

علائم شایع و متداول ADHD شامل بی‌توجهی، فقدان تمرکز، مدیریت ضعیف زمان، کنترل غریزی ضعیف، احساسات مبالغه آمیز، تمرکز بیش‌ازحد، بیش فعالی و نقص عملکرد اجرایی است.

گزیده کتاب درمان گیاهی ADHD

اگر در پی داروی گیاهی فوق العاده‌ای برای ADHD هستید. من در اینجا اطلاعاتی که به کار شما می‌آید را در اختیارتان قرار می‌دهم. من دریافته‌ام که گیاهان دارویی خواص دارویی دارند با این حال تفاوت بسیاری با داروها دارند. دارو تاثیرات جانبی همراه دارد که غالبا این تاثیرات منفی و برخی بسیار خطرناک هستند.

صفحات کتاب :
60
کنگره :
‏‫‭RJ506‭‬ ‭
دیویی :
‏‫‭618/928589
کتابشناسی ملی :
7309109
شابک :
‏‫‭978-622-743356-2‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه درمان گیاهی ADHD