کتاب پاسخ گویی دینی، رهیافتی به منظومه ی فکری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) pdf رایگان

رهیافت 18، ویژه استادان پاسخگویی به سوالات دینی

امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پاسخ گویی دینی، رهیافتی به منظومه ی فکری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

کتاب پاسخ گویی دینی، رهیافتی به منظومه ی فکری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، در راستای رسالت خود مبنی بر اشاعه ی فرهنگ تشیع و پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم در این حوزه ی گسترده از دین، محتوایی کامل را برای استادان فرهیخته تدوین کرده است. در کتاب پاسخ گویی دینی، رهیافتی به منظومه ی فکری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، تلاش شده علاوه بر دادن اطلاعات و محتوای غنی، پاسخی مناسب با محتوایی یکسان در اختیار استادان قرار گیرد تا از تعدد جواب و تشویش خاطر مراجعان و سؤال کنندگان جلوگیری شود.

تلخیص کتاب های تخصصی موجود در این حوزه و جمع بندی جواب ها و بی نیازکردن استادان از رجوع به منابع پرشمار در هنگام پاسخگویی، از اهداف اصلی تهیه و تنظیم این کتاب است.

گزیده کتاب پاسخ گویی دینی، رهیافتی به منظومه ی فکری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

مسئله دیگر، مبارزه ی با خرافات است. در کنار ترویج و تبلیغ معارف اصیل دینی و اسلام ناب، باید با خرافات مبارزه کرد. کسانی دارند روزبه روز خرافات جدیدی را وارد جامعه ی ما می کنند. مبارزه ی با خرافات را باید جدی بگیرید. این روش علمای ما بوده. مرحوم آقا جمال خوانساری، عالم معروف، پسر مرحوم آقا حسین خوانساری،که پدر و پسر از علما و برجستگان تاریخ روحانیت شیعه اند. سیصد سال پیش برای اینکه خرافات را برملا کند، کتابی به نام کلثوم ننه را نوشت، که الان هست. بنده چاپ های قدیمش را داشتم و اخیرا هم دیدم مجددا چاپ شده است، که چاپ جدیدش را هم برای من آوردند.

صفحات کتاب :
146
کنگره :
DSR1691‭‬‭ /پ2
دیویی :
‏‫‭988/0844‬
کتابشناسی ملی :
3678911
شابک :
‫‭978-600-299-107-2‬‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه پاسخ گویی دینی، رهیافتی به منظومه ی فکری رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)