امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دانستنی هایی از تاریخ باستان

کتاب دانستنی هایی از تاریخ باستان، تالیف جو فالمن، به تاریخچه شگفت‌انگیز و خواندنی تمدن‌های باستانی پرداخته است. گروه‌های سنی نوجوان، جوانان و سایر علاقه مندان به تاریخ و علم می‌توانند بهترین مخاطب این کتاب باشند.

تاریخچه باستان جلوه‌ای از شکوه و نشانی از تجربه است. مشاهده آسمان شب به ما در مورد خدایان مایا و باور و اعتقادهایشان یا روش‌های داد و ستد ادویه‌های اعجاب انگیز و عطر‌ها در حوزه تجارت که سنگ بنای شهر‌های مردمان سرزمین عرب شد، می‌آموزد.

شما در این کتاب نظاره‌گر اولین ارتش فرمانروایی تراکوتا هستید که با شکوه و زرق برق و تنوع رنگ جلال و شوکت خود را به رخ می‌کشد همینطور راهنمایی از کنکاش تمدن‌های مدیترانه و سرگذشت نیاکان مردم بین النهرین را می‌خوانید که بهترین تجربه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کتاب دانستنی هایی از تاریخ باستان، مانند سایر کتاب‌های مجموعه یک میلیون نکته دانستنی این کتاب نیز با بهره گیری از تصاویر خیره کننده و زیبا سعی در انتقال مطالب مفید و جذاب به خوانندگان خود دارد.

گزیده کتاب دانستنی هایی از تاریخ باستان

هلال حاصلخیز

یک گروه از مردمی که زمین را برای ایجاد غذای اضافی کشت می کردند، در شهرها زندگی می کردند و دارای یک اجتماعی با یک سلسله مراتب بودند و توسط تعدادی از اشکال حکومت که "تمدن" خوانده می شود قانون گذاری می شده است. تمدن ها به تدریج در زمان های متفاوت در سرتاسر جهان ادغام شدند و اولین تمدنها در خاورمیانه توسعه پیدا کردند، در حدود 10000 سال پیش اولین کشاورزی، در یک مکانی به نام بین النهرین انجام شد.

شابک :
978-622-7493-24-5

کتاب های مشابه دانستنی هایی از تاریخ باستان