امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب الگوی راهبردی مشاوره با رویکرد دینی

کتاب الگوی راهبردی مشاوره با رویکرد دینی توسط مرتضی روحانی نوشته شده است. بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثنا) مرکز معنویت ایران و مطاف فرشتگان وکروبیان است، پس از پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی مدیریتی کارآمد و درخشان، در ارائۀ خدمات شایسته و متنوع و گسترده به خیل عظیم زائران این بزرگوار، جهشی مشهود و بی مانند کرده است؛ البته این مهم ممکن نبود، مگر با الهام از تدابیر و ارشادات مؤسس و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام راحل، خمینی کبیر و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای(مدظله العالی).

در این راستا، گروه مشاورۀ واحد هیئت علمی ادارۀ پاسخگویی، با اتکا به قدرت لایزال الهی ودر راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چشم انداز بیست سالۀ آستان قدس رضوی، «الگوی راهبردی مشاوره با رویکرد دینی» را ارائه کرده است.

گزیده کتاب الگوی راهبردی مشاوره با رویکرد دینی

در قرن ۲۱، بشر با اتکا به دو دستاورد بزرگ خویش، یعنی «مدیریت» و«تکنولوژی»، در اوج قلۀ پیشرفت و توسعۀ اقتصادی قرار گرفت. این دو پدیده بدل شده است به مزیت و ابزار اصلی قدرتمندی و برتری ِ طلبی هر مجموعۀ سازمانی، هم در حوزۀ ملی و هم در عرصۀ رقابت های بین المللی.

«سازمان» نیز که برخی آن را «بزرگترین اختراع بشر» قلمداد می کنند، بدون داشتن این دو بال قدرتمند و سازوکارهای آن، قادر به تداوم حیات نیست. ورود برخی مفاهیم اساسی همچون چشم انداز، تفکر استراتژیک، بهره وری، خلاقیت، نوآوری، یادگیرندگی و نظایر آن، به حیطۀ ادبیات مدیریتی، ناظر است به رویکرد سازمان های پیشرفتۀ قرن حاضر درجهت آماده شدن برای آیندۀ دور و نزدیک. آینده ای در فضای نامطمئن و پیچیدگی تغییرات سریع محیطی و تغییر شکل وماهیت رقابت های روزافزون.

کنگره :
‏‫BF637‭‬ ‭/م5‏‫‭ر9 1395
دیویی :
‏‫‭158/3‬‬
کتابشناسی ملی :
4484451
شابک :
‏‫‭978-600-299-287-1‬‬
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
147

کتاب های مشابه الگوی راهبردی مشاوره با رویکرد دینی