امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره ششم)

برخی عناوین فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره ششم) عبارتند از:

ابعاد کیفری مجازات یا عدم امکان مجازات منتشرکنندگان فیلم کشتار 

اثربخشی مشاوره در رفع مشکلات و اختلالات دانش آموزان در مدرسه

اصول و قواعد ناظر بر تعیین کاربری به عنوان عامل تحدید مالکیت

هدف اصلی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی، انتشار تحقیقات انجام‌شده در زمینۀ مطالعات اسلامی، علوم دینی و اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی علمی و فراهم آوردن زمینه برای تبادل‌ نظر و تضارب آرای متفکران و محققان این رشته، فراهم آوردن زمینه برای تولید علم و اندیشه و نظریه‌پردازی در این زمینه و آماده کردن زمینۀ مناسب برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر علوم اسلامی، دینی و جامعه شناسی اسلامی است. این فصلنامه نشریه‌ای با رسالت پژوهشی است که تلاش دارد در ارتقای معرفت دینی و علوم اسلامی ایفای نقش نماید.

گزیده فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره ششم)

موفقیت و پیشرفت تحصیلی یکی از مهمترین دغدغه های هر دانش آموز، والدین و به طور کلی هر نظام آموزشی است. موفقیت تحصیلی هر جامعه مبین وجود دانش آموزان و تقریبا در عین حال نظام آموزشی کارآ و موفق است. از طرفی دیگر، از نظر والدین مهمترین شاخص برای تربیت این است که فرزند آن ها بتواند در آینده گلیم خود را از آب بیرون بکشد و از پس وظایفی که به آن ها محول می گردد، بخوبی برآید. 

یکی از ویژگی هایی که مانع از انجام خوب کارها و نیل به موفقیت و پیشرفت می شود، اهمال کاری است. که مترادف های آن شامل مسامحه، دودلی، به تأخیر اندازی و به عقب انداختن انجام کاری، به ویژه به علت بی دقتی عادتی، یا تنبلی و به تعویق انداختن یا تأخیر غیر ضروری است. 

صفحات کتاب :
600
تاریخ نشر :
1400

کتاب های مشابه فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره ششم)