امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره چهارم)

برخی عناوین فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره چهارم) عبارتند از: ابعاد، خصوصیات و ویژگی های هوش هیجانی از منظر اسلام

بررسی بلا از منظر قرآن

بررسی عوامل تأثیرگذار بر افزایش کیفیت عملکرد حقوق زنان آسیب پذیر (با رویکردی روانشناسی در روابط)...

هدف اصلی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی، انتشار تحقیقات انجام‌شده در زمینۀ مطالعات اسلامی، علوم دینی و اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی علمی و فراهم آوردن زمینه برای تبادل‌ نظر و تضارب آرای متفکران و محققان این رشته، فراهم آوردن زمینه برای تولید علم و اندیشه و نظریه‌پردازی در این زمینه و آماده کردن زمینۀ مناسب برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر علوم اسلامی، دینی و جامعه شناسی اسلامی است. این فصلنامه نشریه‌ای با رسالت پژوهشی است که تلاش دارد در ارتقای معرفت دینی و علوم اسلامی ایفای نقش نماید.

گزیده فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره چهارم)

زن به عنوان یکی از اعضای اصلی در نه تنها کانون خانواده بلکه در جامعه نیز هر چقدر هم در شرایط محیط پیرامون خود قوی و محکم باشد گاهی دچار آسیب می شود و در اینجا است که نقش حقوق زنان آسیب پذیر به خوبی می تواند خود را نشان دهد. امروزه حقوق زنان جزئی اساسی از حقوق بشر به شمار می آید که بر اصل برابری جنسیت و تساوی حقوق بین مرد و زن تمرکز دارد؛ هر کجا که زن آسیب ببیند چه در نتیجه نابرابری، بی عدالتی، خشونت و یا فقر و محدودیت باشد سخن از جامعه حقوق زنان آسیب پذیر مطرح می شود.

صفحات کتاب :
290
تاریخ نشر :
1399

کتاب های مشابه فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره چهارم)