امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره سوم)

برخی عناوین فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره سوم) عبارتند از:

ابعاد روان پریشی و آثار منفی فقر در جامعه اسلامی

بررسی حکم خودکشی و معاونت درآن از نظر شریعت و حقوق ایران

بررسی وثاقت اصحاب اجماع

بررسی و شناخت عوامل مثبت و تاثیرگذار بازاریابی در جذب و رضایت مشتریان...

هدف اصلی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی، انتشار تحقیقات انجام‌شده در زمینۀ مطالعات اسلامی، علوم دینی و اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی علمی و فراهم آوردن زمینه برای تبادل‌ نظر و تضارب آرای متفکران و محققان این رشته، فراهم آوردن زمینه برای تولید علم و اندیشه و نظریه‌پردازی در این زمینه و آماده کردن زمینۀ مناسب برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر علوم اسلامی، دینی و جامعه شناسی اسلامی است. این فصلنامه نشریه‌ای با رسالت پژوهشی است که تلاش دارد در ارتقای معرفت دینی و علوم اسلامی ایفای نقش نماید.

گزیده فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره سوم)

یکی از مهمترین تحولاتی که در دهه آخر قرن بیستم در زمینه بهبود عملکرد سازمان ها و شرکت ها به وقوع پیوست، موضوع شناخته شدن میزان رضایت مشتری به عنوان یکی از عناصر و الزامات اصلی سیستم های مدیریتی در کسب وکار بود.

تلاش و کوشش فراوانی که امروزه در جهت ارتقای ابزارهای مدیریت عملکرد و گسترش نگرش مشتری مداری توسط محققان، کارشناسان و مدیران سازمان های تجاری صورت می گیرد، نشان دهنده آن است که اکنون رضایت مشتری یکی از مهمترین عوامل در تعیین موفقیت سازمان ها در امر تجارت و سودآوری به شمار می آید.به بیان دیگر، هیچ کسب و کاری بدون مشتری قادر به ادامه بقا نیست. بنابراین بسیار حیاتی است تا هر موسسه تجاری، چارچوبی برای درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت رضایت مشتریانش در اختیار داشته باشد.

صفحات کتاب :
344
تاریخ نشر :
1399

کتاب های مشابه فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره سوم)