کتاب انقلابی و غیر انقلابی (چاپی و pdf)

نگاهی به دوجریان فکری درون نظام جمهوری اسلامی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید چاپی
45,000
10%
ت 40,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انقلابی و غیرانقلابی

کتاب انقلابی و غیر انقلابی نوشته ی مشترک حسن حسن‌زاده و خلیل کبیریان دهکردی توسط نشر 27بعثت منتشر شده است. درباره انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، اصول مبانی و به ویژه مانایی انقلاب اسلامی سخن بسیار گفته شده و به درستی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند سخن انقلاب سخن حق است و کلمه حق ماندگار است.

در بیانات معظم له در باب انقلاب اسلامی، بارها به ماندگاری، زنده بودن، پویایی و جریان سازی انقلاب اسلامی اشاره شده و در همین راستا ایشان تاکیدات فراوان بر حفظ روحیه انقلابی، تفکر انقلابی، عمل و اقدام انقلابی داشته‌اند.این تاکیدات بیانگر وجود جریانی فکری در جامعه و مسئولین است که برخلاف منظومه فکری حضرت امام و مقام معظم رهبری، انقلاب را پدیده ای مقطعی دانسته و دوران آن را پایان یافته تلقی کرده اند. کتاب انقلابی و غیر انقلابی، نگاهی است به دو جریان فکری درون نظام جمهوری اسلامی که در بصیرت و تشخیص همگان نقش بسزایی دارد.

گزیده کتاب انقلابی و غیر انقلابی

بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی درآستانه ی ورود به دهه ی پنجم انقلاب از جانب مقام معظم رهبری صادر شد. ایشان در بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی نگاهی جامع به گذشته، حال و آینده ی انقلاب اسلامی داشته اند؛ رهبری در این بیانیه، دستاورد های شگرف چهار دهه ی گذشته را برشمرده اند و نقشه ی راه جهاد بزرگ برای دست یافتن به آرمان های انقلاب تبیین نموده اند.

 اگر گام اول انقلاب، به وقوع پیوستن انقلاب و تثبیت آن در چهار دهه ی گذشته دانسته شود، بیانیه ی گام دوم انقلاب به عنوان سند چشم انداز و نقشه ی راه حرکت در مرحله ی دوم انقلاب اسلامی یعنی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی در کانون توجه اندیشمندان و نخبگان قرار می گیرد.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
184
کنگره :
DSR113
دیویی :
‏‫‬‮‭955/0045
کتابشناسی ملی :
7548553
شابک :
‭978-622-97974-0-2‬

کتاب های مشابه انقلابی و غیر انقلابی