امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چهل حدیث نشاط و غم

کتاب چهل حدیث نشاط و غم توسط رضا وطن دوست نوشته شده است. مجموعه ی گُل عنوان کلی کتب احادیث موضوعی است که به همت محققان و نویسندگان دینی گردآمده است و در هر کدام از آن به موضوعی خاص پرداخته شده که زوایای مختلف آن از منظر دین مورد بررسی قرار گرفته است. در این مجموعه سعی شده است کاربردی ترین موضوعات و مباحثی که نیاز بیشتر جامعه است ارائه شود.

باید دانست، نه شادی و خنده همیشه خوب و پسندیده است و نه غم و گریه همیشه بد و ناپسند است، بلکه شادی گاه امری پسندیده و گاه امری نادرست است، همان طور که غم و اندوه نیز گاهی پسندیده و گاهی بد و ناپسند است. بنابراین باید دانست کجا شاد بود و خندید و کجا محزون بود و گریست. در این باره از پیشوایان معصوم کمک میگیریم که به بشر آموخته اند در چه مواقعی بخندد و در کجا بگرید. کتاب چهل حدیث نشاط و غم، شامل چهل حدیث از سخنان پیشوایان معصوم است که هم مواقع خنده و گریه را به ما آموخته اند و هم آثار و پیامدهای این دو خصلت متضاد را تبیین نموده اند.

گزیده کتاب چهل حدیث نشاط و غم

هیچ پیرزنی وارد بهشت نمی شود، او گریه کرد، پیامبر فرمود: تو در آن روز پیر نخواهی بود؛ مگر غیر از این است که خدا فرمود: ما آنان را پدید آوردیم چه پدید آوردنی و ایشان را دوشیزه گردانیم.

کتابشناسی ملی :
2‎4‎7‎9‎7‎1‎2
شابک :
‏‫‫978-600-5794-85-4‬‬
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
48
کنگره :
BP143/9‫‭/‏و6و3
دیویی :
‏‫‭297/218

کتاب های مشابه چهل حدیث نشاط و غم