نظر شما چیست؟

معرفی نشریه نورالهدی کودک شماره (31)

نشریه نورالهدی کودک شماره (31) توسط محمدحسن درایتی نوشته شده است. یکی از روش‌هایی که می‌شود بچه‌ها را با خواندن آشتی داد، خریدن و خواندن مجله برای آن‌هاست. نشریه های کودک به سبب مطالب متنوع، به روز، کوتاه و استمرار حضورشان، عادت خواندن مستمر و زمان بندی شده را در کودکان به وجود می آورند و آنان را علاقه­ مند به خواندن می کنند. نشریه های مناسب،‌ ‌با موضوع های داستان، ‌شعر ،دانستنی های عمومی، ‌بازی، سرگرمی و . . در پرورش خلاقیت و کسب مهارت های گوناگون کودک نقش بسزایی دارند.

کتاب نورالهدی کودک یکی از این نشریه هاست که خواندن آن سبب می شود تا کودکان فرصت بیشتری برای لذت بردن از خواندن داشته باشند و با مطالب مختلف برای پاسخگویی به سئوالات شان آشنا شوند.

گزیده نشریه نورالهدی کودک شماره (31)

به مامان و بابا شب بخیر گفت؛ خواهر کوچولو رو بوسید و رفت روی تخت خوابش که بخوابه. آخه خیلی خسته شده بود. روزهای نوروز بود و عید دیدنی. با خانواده، به خونه بابابزرگا، خونه عمه ها و خاله ها، عموها و دایی ها و همسایه ها رفته بودند. چراغ اتاق رو خاموش کرد و دراز کشید؛ اما صدای ناله ای شنید. بلند شد و چراغ رو روشن کرد. اما کسی توی اتاق نبود. دوباره همون صدا می اومد: آخ، وای، چقدر بدنم درد می کنه. از توی رختخواب اومد بیرون و صدا زد: تو کی هستی. یکی با آه و ناله گفت: منم... منم دیگه. دوباره صدا زد: تو کی هستی؟ من نمی بینمت.

صدا گفت: بیا جلوی آینه...دوید جلوی آینه و گفت: پس کو؟ کجایی؟ صدا گفت: دهانت رو باز کن... دهانش رو باز کرد. وای. چی می دید. دندوناش ناراحت نشسته بودند. یکی ناله می کرد. اون یکی دست به سرش گرفته بود. یکی دیگه چشماشو بسته بود و اخم کرده بود. یکیشون گفت: من بودم که ناله میکردم. بدنم درد میکنه. اومد نزدیکتر و گفت: چرا دندون کوچولو؟ چرا بدنت درد میکنه؟ یکی از دندونا با عصبانیت گفت: یعنی تو نمی دونی؟از صبح بیست تا شکلات خوردی... هر چایی رو با چهار پنج قند خوردی ... هر چی دلت خواست شیرینی خوردی ... آخه تو چقدر پرخوری... دندون جلویی گفت: تازه خونه خاله جون رو یادته ... یه پسته اخمو برداشتی و با من بدبخت شکوندیش...آخ. هنوز سرم درد میکنه...

صفحات کتاب :
40
شماره :
31
تاریخ نشر :
ّبهار 1395

کتاب های مشابه نورالهدی کودک شماره (31)