نظر شما چیست؟

معرفی نشریه نورالهدی کودک شماره (35)

 نشریه نورالهدی کودک شماره (35) توسط فاطمه السادات میرامامی نوشته شده است. یکی از روش‌هایی که می‌شود بچه‌ها را با خواندن آشتی داد، خریدن و خواندن مجله برای آن‌هاست. نشریه های کودک به سبب مطالب متنوع، به روز، کوتاه و استمرار حضورشان، عادت خواندن مستمر و زمان بندی شده را در کودکان به وجود می آورند و آنان را علاقه­ مند به خواندن می کنند. نشریه های مناسب،‌ ‌با موضوع های داستان، ‌شعر ،دانستنی های عمومی، ‌بازی، سرگرمی و . . در پرورش خلاقیت و کسب مهارت های گوناگون کودک نقش بسزایی دارند.

کتاب نورالهدی کودک یکی از این نشریه هاست که خواندن آن سبب می شود تا کودکان فرصت بیشتری برای لذت بردن از خواندن داشته باشند و با مطالب مختلف برای پاسخگویی به سئوالات شان آشنا شوند.

گزیده نشریه نورالهدی کودک شماره (35)

فقط چند دقیقه به تحویل سال مانده بود. بابا رفته بود وضو بگیرد تا قرآن بخواند. همه توی سفره ی هفت سین نشسته بودند. ماهی کوچولو سین های سفره را شمرد و فریاد زد: یکی از سین ها کم است! سیبالو که رییس سفره بود، گفت: همه ساکت! حاضر غایب می کنم. هرکس غایب بود، خودش بگوید. سکه خندید و گفت: وقتی غایب است، چطوری خودش بگوید؟ سیبالو اخم کرد: امم...هول شدم خب. منظورم این بود که نگوید! سیبالو اسم ها را خواند: سمنو؟ حاضر! سماق؟ حاضر! سکه؟ حاضر! سنجدو؟ سنجدو؟ سیبالو داد زد: اگر جواب ندهی، اسمت را توی بدها می نویسم. سیرَک گفت: غایب اس. سکه گفت: سنجدو که هرسال به موقع می آمد! حتما برایش اتفاقی افتاده.

سیبالو  گفت: من این حرف ها حالی ام نیست. اگر نیاید نمره انضباطش را صفر می دهم! مگر اینکه یک سین دیگر پیدا کنید و جایش بگذارید. سکه گفت: بهتر است به آقا سوسکه بگوییم بیاید. سیبالو محکم زد به صورتش و گفت: خاک بر سرم! سارا و مامانش از ترس اوف می شوند! ناگهان سکه فریاد زد: آهان! فهمیدم. بعد رو کرد به سارا و گفت: سنجدو دیر کرده است. سیبالو می خواهد نمره ی انضباطش را صفر بدهد. می شود شما سین هفتم باشی؟ مامانِ سارا خندید: فکر بامزه ای است. سارا قبول کرد و کنار سین های دیگر نشست. ناگهان تق تق در زدند... 

صفحات کتاب :
44
شماره :
35
تاریخ نشر :
بهار 1396

کتاب های مشابه نورالهدی کودک شماره (35)