امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 18)

نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 18) نوشته سید نوید برکچیان است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشرشده است. سبک زندگی اسلامی، قرآن و احکام، دفاع مقدس، مهدویت، اقتصاد مقاومتی و سواد رسانه‌ای از جمله موضوعاتی است که در نشریه نورالهدی بیان می‌شود.

تبیین و نشر معارف دینی و تربیتی با محوریت امام رضا(ع) در سطوح سنی کودک، نوجوان و جوان، صیانت و پاسداری از مبانی و آموزه‌های دینی، ایجاد فضایی مناسب برای ترویج موضوعات فرهنگی به منظور شناخت بهتر امام رضا(ع)، گسترش و تقویت ارتباط علمی و فرهنگی میان حرم مطهر رضوی و زائران، معرفی آثار زائران مرتبط با آستان قدس رضوی و پاسخ‌گویی به شبهات در زمینه‌های عقیدتی و مسائل فرهنگی به خصوص موضوعات متناسب با ائمه اطهار(ع) از جمله اهداف تولید و چاپ مجله نورالهدی است.

گزیده نشریه نورالهدی نوجوان (شماره 18)

صدای مادر بزرگ از آشپزخانه بلند شد: چه خبره؟ همش فوتبال، فوتبال! خسته نباشید از این همه فوتبال؟ صدای تلویزیون بلند بود و گزارشگر با هیجان مشغول گزارش بازی فوتبال بود نیما و دوستش (و یا نوه دیگر مادر بزرگ) سعید در داخل اتاق بودند و با شور و حال عجیبی غرق تماشای فوتبال بودند. هر از چند گاهی با یک صحنه‌ی خطرناک که روی دروازه ها ایجاد می شد و یا با یک سوت اشتباه داور سر و صدایشان به آسمان بلند می شد.

صفحات کتاب :
40
شماره :
18

کتاب های مشابه نورالهدی نوجوان شماره (18)