امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نورالهدی نوجوان شماره (30)

مجموعه کتاب های پرسشها و پاسخهای دانشجویی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دفتر نشر معارف انتشار پیدا کرده است .

آنچه این کتابها را از انواع مشابه برجسته می سازد طبقه بندی موضوعی ، توجه به شبهات و سوالات روز ، پاسخگویی بلیغ وبر اساس نظرات علما و مراجع عظام می باشد .

لازم به ذکر است ،این کتاب ها در عین حال این که دانشجویی نام گرفته اما برای هر ذهن پرسشگر و برای پاسخ به شبهات در اکثر محیط ها مناسب می باشد .

با توجه به بمباران اطلاعاتی دشمنان اسلام ناب و شبهه افکنی روز افزون آنها مطالعه‌ی چنین کتاب هایی که حجم کم ، بیان ساده و حتی قیمت اندک دارد به همه و خصوصا فعالان فرهنگی حوزه جوان و نوجوان توصیه می شود .

گزیده کتاب نورالهدی نوجوان شماره (30)

راه سختی کشیدی، از لذت ها دور ماندی، کم تر مسافرت و مهمانی رفتی، بیشتر سرت توی کتاب و رایانه‌ات بود و نمره‌ی چشم هایت ای! یکی دو شماره بالا رفت و خیلی وقت ها هم از خوابت زدی؛ ولی ارزشش را داشت که به امروز برسی.

امروز که پدر و مادرت به تو افتخار می کنند و توی چشم های‌شان درخششی هست که تا حالا ندیده بودی... دارم از آن روز حرف می‌زنم، آن روز که خیلی هم دور نیست و تو در لباس شغل مورد علاقه ات هستی، خانم دکتر یا آقای مهندس، شاید حتی یک کارگردان یا عکاس یا معلم موفق.

صفحات کتاب :
36
تاریخ نشر :
1395

کتاب های مشابه نورالهدی نوجوان شماره (30)