امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خدای عصر ارتباطات

کتاب خدای عصر ارتباطات جلد چهارم از مجموعه بهایی‌پژوهی انتشارات گوی و نوشته سیدمحمدرضا حسینی است. یکی از مکاتب جدیدی که ادّعا می‌کند الهی است، بهائیت است. صاحبان این مکتب، مدّعی‌اند که یک دین جدید الهی آورده و دین اسلام منسوخ می‌دانند.

کتاب خدای عصر ارتباطات دیدگاه بهائیت را دربارهٔ خداوند ارائه و گفته‌های این مکتب را دربارهٔ خدا، با آن چه اسلام گفته است، مقایسه و تحلیل و بررسی می‌کند.

گزیده کتاب خدای عصر ارتباطات

چندی پیش یکی از همکارانم در حالی که تلفن همراهش را در دست داشت نزد من آمد و با تعجب پرسید :"بهجی" قبله کدام دین است ؟از پرسش ناگهانی او شگفت زده شدم و پرسیدم : چه طور ؟ گفت: در برنامه ای که برای پیدا کردن قبله روی موبایلم نصب کرده ام ، غیر از مکه و بیت المقدس، قبله ای دیگر به اسم "بهجی در اسرائیل " دارد... مگر هنوز پیروان دینی از ادیان بجز مسلمانان و یهودیان به جا مانده اند که قبله داشته باشند؟ من که هنوز شگفت زده بودم به او گفتم : قبل از اینکه بدانی "بهجی" کجاست باید بدانی طلای بدلی و تقلبی وقتی می تواند خریدار ساده و بی تجربه را به سوی خود جلب کند و موجب فریب  و گم راهی او شود که زرق و برق و پوشش طلای خالص را داشته باشد.

سال نشر :
1388
صفحات کتاب :
48
کنگره :
‏‫‭‬‮‭BP330‏‫‭‬‮‭/ح54خ4 1388
دیویی :
‏‫‭‬‮‭297/564
کتابشناسی ملی :
1‎6‎9‎3‎4‎0‎0
شابک :
‫‭978-600-91028-1-5

کتاب های مشابه خدای عصر ارتباطات