امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هر چه می خوریم سیر نمی شویم!

کتاب هر چه می خوریم سیر نمی شویم! با گردآوری رحمت پوریزدی توسط انتشارات مهرتا منتشر شده است. حکایت، آن زمان بر دل نشیند که بر اساس واقعیت و از افراد شایسته اتفاق افتاده باشد.

در کتاب هر چه می خوریم سیر نمی شویم! 40 حکایت آموزنده، کاربردی و کوتاه گردآوری شده و نیز به 40 حدیث گوهربار از اهل‌بیت (ع) پرداخته شده است. به امید آنکه شیرینی و تازگی آن بر دل‌هایمان نشیند و مایه روشنایی و استواری راه زندگی گردد.

گزیده کتاب هر چه می خوریم سیر نمی شویم!

در بنی‌اسرائیل، مرد نیکی بود که همسری نیک داشت. در خواب دید که به او می‌گویند: «خداوند برایت فلان مقدار عمر قرار داده است و نیمی از عمر تو در گشایش و نیم دیگر را در تنگی گذارده است. برای خودت نیمه‌ی اول یا نیمه‌ی دیگر را انتخاب کن».

آن مرد گفت: من همسر نیکوکاری دارم که شریک زندگی من است. با او مشورت می‌کنم و وقتی برمی‌گردی، خبرت می‌دهم. صبح که شد، آن مرد به همسرش گفت: در خواب، چنین دیدم. زنش گفت: فلانی! نیمه‌ی اول را برگزین و در انتخاب ِ عافیت بشتاب؛ باشد که خداوند بر ما ترحم کند و نعمت را بر ما کامل سازد. شب دوم که شد، آن‌که به خواب مرد آمده بود، آمد و گفت: «چه برگزیدی؟».

گفت: نیمه‌ی اول را برگزیدم. گفت: «باشد؛ خواسته‌ات پذیرفته است». چون نیمی از عمر{مَرد} گذشت و از اندازه آن‌وقت، بیشتر سپری شد، او همان مردی را که در خواب‌دیده بود، دید و آن مرد به او گفت: «خدای متعال، کار تو را سپاس گفت و همه‌ی عمرت را مثل گذشته در گشایش قرارداد». 


سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
80
کنگره :
BP143/9
دیویی :
297/218
کتابشناسی ملی :
8432151
شابک :
978-622-97439-9-7

کتاب های مشابه هر چه می خوریم سیر نمی شویم!