کتاب انفجار با دست خالی pdf

۸ اصل موفقیت کسب و کارهای نوپا به روش کمپین تبلیغاتی آنلاین

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انفجار با دست خالی

کتاب انفجار با دست خالی یا «۸ اصل موفقیت کسب و کارهای نوپا به روش کمپین تبلیغاتی آنلاین» در زمینه موفقیت در کسب و کار نوشته عماد گوگانی است. کتاب انفجار با دست خالی، با مثال جالبی شروع شده است: «بچه فیل ها از بدو تولد تربیت می شوند که در مکانی بسیار کوچک زندگی کنند. مربی، پای بچه فیل را با طناب به یک میله چوبی که در زمین فرو کرده می بندد. با این که اوایل بچه فیل سعی می کند طناب را پاره کند، طناب محکم است و بچه فیل یاد می گیرد که طناب پاره شدنی نیست.

 وقتی که بچه فیل بزرگ شد و وزنش به پنج تن رسید، یعنی زمانی که به راحتی میتواند طناب را پاره کند، تلاشی برای رهایی نمیکند! زیرا در کودکی یاد گرفته که طناب را نمی شود پاره کرد. پس فیل نباش... به قول برایان تریسی، دوران تئوریها تمام شده است. اکنون زمان عمل فرارسیده است.» 

کتاب انفجار با دست خالی یک دستور العمل جامع و متفاوت است که ویژگی‌های یک کسب وکار موفق را به روش کمپین تبلیغاتی نشان می‌دهد. در این کتاب هشت اصل حیاتی موفقیت و نحوه دستیابی به آن ها دقیقاً توضیح داده شده است و به جای پرداختن به تئوری‌های تکراری به گام های عملی مطابق با بازار ایران اشاره شده که می‌توانید فورا مورد استفاده قرار دهید. در پایان این کتاب شما قادر خواهید بود با ایجاد و مدیریت یک کمپین تبلیغاتی آنلاین و پایدار کسب وکارخود را متحول کنید.

گزیده کتاب انفجار با دست خالی

بازاریابی ویروسی یکی از ارزان ترین تکنیک های بازاریابی و درعین حال پرقدرت ترین آن هاست. هرچند در بعضی از کتب تعریف بازاریابی ویروسی را از بازاریابی دهان به دهان جدا کرده اند اما ازنظر من این تقسیم بندی غیرکاربردی است به طورکلی بازاریابی ویروسی یا دهان به دهان عبارت است از فرآیند ردوبدل شدن اطلاعات، به ویژه معرفی محصولات و خدمات به طور غیررسمی مابین دو یا چند نفر. درگذشته این پدیده صرفاً محاورهای و شفاهی محدود بود اما اکنون انواع دیگر گفتگوها نظیر ایمیل، شبکه های اجتماعی و محتواهای اینترنتی نیز کاربرد دارند.

 مهمترین اصل در این روش اعتبار منبع است ازاین رو نسبت به سایر روش های ارتباطی فرق می کند یعنی، شخصی که اطلاعات ارائه می دهد، ازنظر شخصی که اطلاعات دریافت می کند منبعی کاملاً معتبر است. طبیعی است که ما به عنوان یک مصرف کننده توصیه دوستانمان را برای خرید یک محصول بیشتر از انبوه تبلیغات و آگهی ها خواهیم پذیرفت.

صفحات کتاب :
126
کنگره :
HF5548/32‭/گ84‮الف‬8 1394‬
دیویی :
658/872‬
کتابشناسی ملی :
3810270
شابک :
9786005637441
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه انفجار با دست خالی