کتاب آغاز پایان (چاپی و pdf)

رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین

امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 45,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آغاز پایان

کتاب آغاز پایان، رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین نوشته صالح قاسمی توسط انتشارات سروش منتشر شده است. کتاب آغاز پایان با بررسی و تحلیل آمارهای جمعیتی سعی دارد اهمیت فوق راهبردی این مقوله را در سرنوشت سیاسی فلسطین تبیین کند و نخبگان و حاکمان دنیای اسلام و به ویژه مردم شریف و رهبران فلسطینی را به دقت و کنکاش ژرف اندیشانه به راهبردهای نرم و در عین حال هوشمندانۀ جمعیتی برای تحقق آرمان فلسطین آزاد و نابودسازی رژیم جعلی اسرائیل معطوف کند.

براساس پژوهش ها و مطالعات انجام شده، تحلیل داده های آماری و راستی آزمایی و تطبیق آن ها با شواهد میدانی موجود در گسترۀ سرزمین فلسطین، نتایجی حاصل می شود که گویای لزوم پردازش کارشناسانۀ تحولات جمعیت مسلمانان فلسطینی و یهودیان صهیونیست است.

در کتاب آغاز پایان با پیشینه سرزمین فلسطین آشنا می شوید، درباره آمارها و سیاستهای جمعیتی صهیونیست ها می خوانید، با سیاست های افزایش جمعیتی صهیونیست ها و در مقابل با بحران و چالش های جمعیتی آنها آشنا خواهید شد و درباره آمارها و راهبردهای جمعیتی فلسطینیان و راهبردهای جمعیتی آنها و همچنین آینده تحولات جمعیتی در فلسطین خواهید خواند.

گزیده کتاب آغاز پایان

سرزمینی که امروزه صهیونیست ها آن را اسرائیل نامیده اند، سرزمین فلسطین است. فلسطین کشوری است که از لحاظ تاریخی و از دوران روم باستان به ناحیه ای که بین دریای مدیترانه و کرانه های رود اردن واقع شده است، گفته می شد. فلسطین قلب کشورهای عربی، گهوارۀ ادیان توحیدی بزرگ تاریخ و ملتقای تمدن هاست؛ سرزمینی پربرکت و زیبا، که از لحاظ سوق الجیشی، سیاحتی و ایدئولوژیک یکی از مهمترین نقاط کرۀ زمین است.

مساحت کنونی کشور فلسطین حدود 27000 کیلومترمربع و مستطیل شکل است و از شمال تا جنوب حدود 430 کیلومتر طول دارد. عرض آن میان 51 تا 117 کیلومتر است. عرض فلسطین در جنوب بیشتر است و به حدود 117 کیلومتر می‌رسد. فلسطین در شرایط کنونی از غرب محدود است به دریای مدیترانه، و از شرق به سوریه و اردن، از شمال به لبنان و سوریه و از جنوب به شبه جزیرۀ سینا در مصر و خلیج عقبه ختم می شود.

صفحات کتاب :
162
کنگره :
DS117‬
دیویی :
956/94
کتابشناسی ملی :
6136086
شابک :
978-964-121698-8‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه آغاز پایان