کتاب با این ستاره ها pdf

خاطراتی از شهدای روستای ترک آباد اردکان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با این ستاره ها

وقتی صدام جنایتکار جنگ هشت ساله را ظالمانه بر کشور تحمیل کرد نیروهایی مؤمن و معتقد به اسلام و انقلاب از دل توده های مردم به پا خاستند و جوابی دندان شکن به دشمن فریب خورده دادند تا دیگر هیچگاه فکر تعرض به خاک پاک ایران را در سر نگذراند. از آن جمع ایثارگر برخی گوهر شهادت را صید کردند، بعضی به افتخار جانبازی نایل آمدند و عده ای مدال آزادگی و رزمندگی بر گردن آویختند. اکنون از آن دلاورمردان و نام آوران بی ادعا خاطراتی ارزشمند به جای مانده است که می تواند میراثی راهگشا برای نسل های آینده و الهام بخش مردان و زنان این سرزمین باشد.

گزیده کتاب با این ستاره ها

در طول هشت سال دفاع مقدس از روستای ترک آباد حدود دویست رزمنده در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند. در پایان این حماسۀ غرورآفرین، تعداد بیست و یک شهید، یک آزاده و پنجاه و سه جانباز در تاریخ این روستای کهن ثبت شد که اکنون همگی مایه افتخار و سربلندی مردم روستا هستند. کتابی که پیش روی شماست مجموعه ای از خاطرات و سرگذشت بیست و سه شهید گرانقدر روستای ترک آباد (بیست و یک شهید دفاع مقدس، یک شهید ترور و یک شهید بمباران هوایی) است که به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده است.



 

صفحات کتاب :
472
کنگره :
‏‫‬‭DSR1628
دیویی :
‏‫‬‭‬‭955/08430922
کتابشناسی ملی :
7525015
شابک :
‏‫‬‭978-622-6554-69-5
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه با این ستاره ها

فراکتاب، فروشگاه آنلاین کتاب در انواع مختلف چاپی، صوتی و الکترونیکی

فروش کتابهای چاپی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور (برای خریدهای بالاتر از 350 هزار تومان) انجام می‌گیرد. همچنین امکان خرید قانونی و دانلود هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی در اپلیکیشن فراکتاب به صورت رایگان و یا با حدود قیمت 30% تا 50% قیمت نسخه چاپی، امکان پذیر می‌باشد. با فراکتاب در هر زمان و مکانی لذت مطالعه را تجربه کنید.

ایمیل : [javascript protected email address]

آدرس: مشهد- خیابان دانشگاه - بین دانشگاه ۱۰ و ۱۲ - پلاک ۲۳۸ - طبقه دوم