کتاب بهشت رابطه pdf

برای رسیدن به بهشت رابطه از چه جهنمی باید عبور کرد؟

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,000
نظر شما چیست؟

کتاب بهشت رابطه با عنوان فرعی برای رسیدن به بهشت رابطه از چه جهنمی باید عبور کرد؟، نوشته ی جیمز هالیس و ترجمه ی مرتضی نظری می باشد. این کتاب توسط بنیاد فرهنگ زندگی منتشر و روانه ی بازار کتاب شده است.

معرفی کتاب بهشت رابطه

کتاب بهشت رابطه اساسا یک نوشته درباره‌ی عوامل روانی تأثیر گذار در رابطه است و قرار است یک سفر اکتشافی باشد. قرار است باعث تحریک فکر و پاسخ های شما باشد و به تصحیح تخیلات و توهمات عمومی مربوط به روابط که در فرهنگ ما رایج است کمک کند. قرار نیست راهنمای عملی برای بهتر کردن روابط مشکل‌دار شما باشد.

در عوض، کتاب بهشت رابطه، تلاشی است برای تشویق، جهت تعمق بیشتر درباره ذات یا ماهیت رابطه، برای این که چالشی در زمینه مسئولیت پذیری شخصی در روابط فراهم نماید و باعث ایجاد میل به رشد شخصی در مقابل خیال بافی نجات یافتن از طریق دیگران شود. 

خلاصه کتاب بهشت رابطه

چنانچـه بـا خودمـان صـادق باشـیم، اعتـراف خواهیـم کـرد کـه تنهـا کسـی کـه در ایـن نمایشـنامه طولانـی در حـال اجـرا کـه مـا آن را زندگی مـان می نامیـم ایفـای نقـش می کنـد خودمـان هسـتیم. بنابرایـن، بایـد همچنین اذعـان کنیم که مسـئولیت قابل ماحظـه ای بـرای این کـه چگونه این امـر در انتخاب هـای روزمره روابـط و سرگذشـت مان نقـش دارد بـر دوش داریـم. یونـگ بـاور داشـت کـه ما نـه تنهـا موجوداتـی در این زمـان و مکان هسـتیم، بلکـه میـراث دار سـاختار روانـی اجدادمـان نیـز می باشـیم. بـرای درک فرآیندهـای حاکـم بـر روان، مـا نیازمنـد نگاهـی عمیـق بـه درون آن هـا و نظـاره کردنشـان هسـتیم.تمـام روابـط بـا جدایی آغاز می شـوند و بـا جدایی پایـان می یابند. مـا در حالـی سـفر زندگـی را آغـاز می کنیـم کـه از طریـق شـبکه خونـی بـا مادرمـان و در نتیجـه، بـا نبـض و ضرب آهنـگ کائنـات متصل هسـتیم. سـپس از مادرمان بریده می شـویم و بدین ترتیب برای همیشـه از کائنات جدا می شـویم. سـپس از طریق جدایی ای کـه آن را «مـرگ» می نامیـم، دفتـر تمـام روابـط زندگی مـان را می بندیـم.
نویسنده می گوید: "فرض های اساسـی  ایـن کتـاب ممکن اسـت برای برخـی از افـراد ناامیدکننـده به نظر برسـد. در واقـع، من خـودم خیلی به این مسـئله اهمیت نمی دهم، امـا معتقـدم کـه فرض هـای اساسـی ایـن کتـاب، عملی تـر و اخاقی تـر از بسـیاری از روش های جایگزینی اسـت که در فرهنگ عامه پسـند مـا جـاری اسـت."
کتاب بهشت رابطه از ۶ فصل با عناوین زیر تشکیل شده است؛
فصل یک: باغ گمشده: به دست آوردن درکی از خویشتن  
فصل دو: رفتن به خانه: پروژه ی باغ عدن  
فصل سه: زوج ها: به هم پیوستن و از هم جدا شدن 
فصل چهار: آگاه شدن از زخم های اروس 
فصل پنج: اروس در سازمان ها 
فصل شش: نگاه خیره به سمت بهشت 

متن کتاب بهشت رابطه

هیچ کس بخاطر ندارد که هوشمندی یا خودآگاهی، چه وقت آغاز شد؛ وقتی اولین خرده های تجربه تکه تکه شده با خرده های دیگر ارتباط پیدا کرد و تبدیل به «این » در مقابل «آن » یا «من » در مقابل «تو» شد. اما از همین لحظه ی غیرقابل پیش بینی و غیرقابل کنترل «درکی از خویشتن » به وجود می آید، «من »ی که آن قدر ظریف و شکننده است که باید با هویت های مقطعی و موقت و غرور و نخوت، خودش را تقویت کند. این «من» که وانمود می کند «ارباب کائنات » است، در سایۀ خاطره منشأ های دردناکش می لرزد.

دانلود pdf کتاب بهشت رابطه

پی دی اف کتاب بهشت رابطه در نرم‌افزار فراکتاب در دسترس قرار دارد. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان مطالعه کنید. 

کتاب صوتی بهشت رابطه

کتاب صوتی بهشت رابطه در فراکتاب تهیه و ارائه نشده است.

جیمز هالیس

دکتر جیمز هالیس رییس انستیتو یونگ واشنگتن و یکی از برجسته‌ترین روانکاوان یونگی (پیرو مکتب پروفسور کارل گوستاو یونگ) است. او در ایالت ایلینوی آمریکا متولد شد و در سال ۱۹۶۲ از دانشگاه منچستر فارغ‌التحصیل شد. جیمز هالیس پیش از آن که مجدداً بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۲به عنوان یک روانکاو پیرو مکتب یونگ در انستیتو یونگ زوریخ آموزش ببیند، مدت ۲۶ سال در کالج‌ها و دانشگاه‌های متعددی به تدریس علوم انسانی پرداخت...
از دیگر کتاب های وی می توان به کتاب های زیر اشاره کرد:
کتاب شجاعت جیمز هالیس 
کتاب ۲۱ کار مهم بعد از سی سالگی
خرید کتاب ۲۱ کار مهم بعد از سی سالگی در فراکتاب امکان پذیر است.

بنیاد فرهنگ زندگی

بنیاد فرهنگ زندگی، انتشاراتی است که به چاپ آثار زیادی از جمله آثار جیمز هالیس پرداخته است. از دیگر کتاب هایی که به چاپ آن ها مبادرت ورزیده است کتابهای سهیل رضایی می باشد.

خرید کتاب بهشت رابطه

کتاب دیجیتال بهشت رابطه جهت دانلود در نرم‌افزار فراکتاب موجود می‌باشد.

خرید کتاب بهشت رابطه مشخصات کتاب بهشت رابطه در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
نویسنده: جمیز هالیس
مترجم: سید مرتضی نظری
تعداد صفحه: 158
موضوع: برای رسیدن به بهشت رابطه از چه جهنمی باید عبور کرد؟
قالب: pdf

صفحات کتاب :
256
کنگره :
BJ1533‭‬ ‭/‮الف‬2‏‫‬‭ھ2 1396
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
3457289
شابک :
978-600-6268-37-8‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه بهشت رابطه