کتاب موضوع اصلی چیست؟ pdf

چگونه در نیمه ی دوم عمر زندگی پرشور و جذابی داشته باشیم!

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب موضوع اصلی چیست؟

کتاب موضوع اصلی چیست؟ برای کسانی نگاشته شده است که در حقیقتِ تبعیدی بودنشان تردید دارند. این کتاب از هر یک از ما می خواهد به ارتباط با خودمان، اندیشمندانه تر بنگریم، زیرا همان چیزی است که در صحنه های گوناگون سریالی که زندگی خود می نامیم ، بروز می دهیم . از مطالعه برخی آثار به این نتیجه می رسیم که بالاترین قدرت ذهنی ما نه استدلال، هر چند که مفید و ضروری است، بلکه تجسم است. در بیان مشکل زندگی هایمان ، باید گفت، بینش محدود ما که سرمنشأ عقده ها، نگرشهای شرطی شده و واکنشهای انطباقی ماست، از تجسم بی بهره است. و از همین روست که در روان خود احساس ناخشنودی میکنیم و مجبور میشویم ویژگی های شخصیتی خود را مورد بازنگری قرار دهیم.

گزیده کتاب موضوع اصلی چیست؟

ساعت سه صبح چیزی شما را بیدار می کند- در خواب چهره ی فراموش شده ای بر شما ظاهر می شود، دلهره ای آشنا چرتتان را بر هم می زند و رنجی روحتان را برآشفته می کند. یا حین رانندگی در بزرگراه، و تعجیل برای رسیدن به خانه، لحظه ای از گذشته از اعماق ذهنتان وارد خودآگاه می شود، و متعجب می شوید که چرا همین حالا در ذهنتان تداعی شد، آن هم در این مکان به کلی متفاوت.

 فرزند یا نوۀ خود را می بینید، و لحظه ای مشابه را به خاطر می آورید، و تعجب می کنید که در کجای ذهنتان گم شده بود، و حالا چطور شد که همین جا باید آن را به خاطر بیاورید. با خودتان فکر می کنید چگونه تبدیل به کسی شدید که هم اکنون هستید.

صفحات کتاب :
353
کنگره :
BJ1581/2‏‫‬‮‭/ھ24م8 1397
دیویی :
170
کتابشناسی ملی :
4937699
شابک :
978-600-6268-80-4‬‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه موضوع اصلی چیست؟