کتاب خدا در این قصه ها (چاپی و pdf)

قصه هایی برای آشنایی کودکان با خدا

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,500
خرید چاپی
45,000
15%
ت 38,250

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خدا در این قصه ها

کتاب خدا در این قصه ها به قلم مسلم گریوانی و تصویرگری مهدی صادقی توسط نشر جمال منتشر شده است. خداوند بزرگ ترین و جذاب ترین حقیقتی است که در دل انسان ها قرار دارد. خدایی که بسیار به ما نزدیک است. خدایی که به آسانی می توانی با او صحبت کنی. انسان ها از حضرت آدم تا مردم امروزی همه ی کشورها، هنگام درد و رنج و نیاز، به سوی خدا دست دراز می کنند و با او صحبت می کنند.

خدا، آشناترین حقیقت عالم برای کودکان است. اگر غبارهای دنیا بر دل کودک ننشیند، روح خداجویی او همیشه خدا را ناظر و شاهد خود می بیند و دوست دارد همواره محبوب خدا باشد. این اثر می خواهد به رشد ایمان کودکان بیفزاید و او را از آسیب فراموشی خدا و نعمت ها و لطف های خدا دور سازد.

گزیده کتاب خدا در این قصه ها

پیرمردی مهربان از کوچه ای می گذشت. یکی از بچه‌ها دوان دوان پیش او رفت و سلام کرد و گفت: در یک دقیقه خدا را به من نشان بده و بگو که خدایی هست! یک دقیقه‌ات از الان شروع شده!

پیرمرد گفت: باشه! پسرم! الان تو هستی یا نیستی؟!

پسرک گفت: معلومه! هستم! ببین! به من دست بزن!

پیرمرد گفت: آیا تو خودت، خودت را آفریده‌ای و ساخته‌ای؟!

پسرک گفت: نه! بلد نیستم! من که نمی‌توانم!

پیرمرد گفت: پس باید کسی تو را ساخته باشد. کسی که هم بتواند و هم بلد باشد که چطور بسازد. (کسی که دانا و توانا و حکیم باشد) ما نام آن را «خدا» می‌گذاریم. یک دقیقه هم نشد! !

بعد پیرمرد مهربان رو به پسر گفت: پسرم! ذره ذرۀ وجود گیاهان، گل‌ها و گنجشک‌ها و همه و همه چیزهایی که در اطراف ما هستند را خدا ساخته و وجود خدا را نشان می‌دهند. فقط باید خوب ببینی تا بتوانی خدا را احساس کنی. خدا همه جا هست. پسرم! خدا را مهربان و نزدیک و توانا ببین!

شابک :
9789642026982
سال نشر :
‏‫1397
صفحات کتاب :
48
دیویی :
‭8‮فا‬3‬‭گ424خ 1397‬
کتابشناسی ملی :
5047636

کتاب های مشابه خدا در این قصه ها