امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هیس! خدا با من کار داره!

کتاب هیس! خدا با من کار داره! یک کتاب کار برای نماز است. این اثر برای نو تکلیف ها یا کسانی که می خواهند تازه با نماز آشنا شوند نگاشته شده است. در این اثر تلاش شده با شیرین کردن آموزش از طریق سرگرمی و جدول و پرسش گری، ارتباط موثرتری با مخاطبین این کتاب برقرار شود. همواره از نماز به عنوان مهم ترین و ارزشمندترین فعالیت عبادی هر بنده یاد می شود؛ ولی هنگام عمل و به جا آوردن نماز، همیشه کم توجهی در عمل یا کم اثر بودن این فریضه چالش جدی نمازگزاران است. این اثر گام نخست شیرین سازی گفتگو درباره ی نماز است.

گزیده کتاب هیس! خدا با من کار داره!

در یک روز بهاری از پشت پنجره، حیاط خانه را نگاه کردم. همه جا سرسبز و زیبا بود. صدای دانه های باران و جیک جیک پرنده ها حیاط را پرکرده بود. وسط حیاط، حوض آبی رنگ داشتیم که پر از ماهی های قرمز بود. پدربزرگم را دیدم که چتر در دست، لب حوض نشسته بود. صدای اذان از گل دسته های مسجد درحیاط خانه پیچید. رفتم کنارش و پرسیدم: چه کار می کنید؟

مرا بوسید و گفت: می خواهم وضو بگیرم و به مسجد بروم و نماز بخوانم. وضو گرفت و چتر را برداشت و به من گفت: بیا زیر چتر خیس نشوی. زیر چتر رفتم و گفت: آیا می دونی نماز همانند این چتر است؟

گفتم: نه! نمی دانم. گفت: نماز همانند چتری است که همه ی خوبی ها رو زیر سایه ی خودش جمع می کند. بچه ای که نماز می خواند باید کارهای خوب دیگر را هم انجام بدهد. پرسیدم: پس چرا بعضی با اینکه نماز می خوانند کار بد و زشت هم انجام می دهند؟

کتابشناسی ملی :
8468941
شابک :
‏‫‬‭978-964-202-924-2
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
48
دیویی :
‭297/42‬

کتاب های مشابه هیس! خدا با من کار داره!