امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,500
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
30,000
30%
ت 21,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جنقلی

کتاب جنقلی نوشته غلامرضا حیدری توسط انتشارات جمال منتشر شده است. از ترس های بی مورد کودکان، می توان به جن اشاره کرد. کودکان این کلمه را می شنوند و اطلاعات گوناگونی از آن به دست می آورند و لذا نگرانی هایی در وجود آنان درباره جن شکل می گیرد.

غلامرضا حیدری ابهری در کتاب جنقلی از زبان یک جن با مخاطب صحبت می کند و به شکلی صحیح به معرفی اجنه می پردازد به طوری که ترس و نگرانی در کودکان ایجاد نکند؛ ضمن این که این اطلاعات در معارف دینی ما هم تایید شده و اضطرابی در آنان ایجاد نمی کند و ترس کودکان را برطرف می کند. انگیزه نویسنده از تالیف کتاب جنقلی این بود که کودکانی را که با مفهوم جن دچار مشکل و در منزل دچار ترس و نگرانی می شوند، بتوانند خود را از این ترس نجات دهند.

گزیده کتاب جنقلی

حالا ببینید این آقای مهندس چه می گوید. مثلاً این آقا بیست سال درس خوانده! ببینید چه طور دوستانش را بیخودی از ما می ترساند! به آن ها می گوید: «ناخن هایِ جن ها خیلی دراز است و گاهی از سه متر هم درازتر می شود.» عجب!

آقای مهندس! حالِ شما خوب است؟ خدایی نکرده تب ندارید؟ نکند مسموم شُده اید؟ زبانم لال مغزتان آسیبی ندیده است؟ 

برادر جان! ما جن ها مگر ناخن داریم که حالا سه متر باشد یا چهار متر؟! این چه فرمایشی است که می فرمایید؟! شما را به خدا جای دیگر این حرف را نگویید. برای شما خوب نیست. مهندس عزیز! شما از کجا کشف کردید که ما جن ها ناخن داریم و ناخن هایمان هم دراز است. ما اگر ناخن هم داشته باشیم، آنرا دراز نمی کنیم. ما را با بعضی از آدم ها اشتباه نگیرید.

صفحات کتاب :
32
دیویی :
‭305/231‬
کتابشناسی ملی :
8511415
شابک :
978-964-202-255-7
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه جنقلی