امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بیا نویسنده شو

کتاب بیا نویسنده شو، برای آموزش نویسندگی می باشد و با توجه به آزمون ها و تمرین هایی که دارد کودکان و نوجوانان استعداد یابی می شوند.

هدف اصلی کتاب بیا نویسنده شو، کمک به کودکان و نوجوانانی است که به نوشتن علاقه دارند و نویسنده شدن را در رویاها و اهداف زندگی خودرادارنداین کتاب کمک می کند تا متوجه میزان استعداد خود در نویسندگی بشوید.


گزیده کتاب بیا نویسنده شو

آیا می دانید که یک ایران شناس آلمانی الاصل به نام موهل در حدود 150 سال پیش، 28 سال عمر خود را صرف ترجمه، شاهنامه فردوسی، به زبان فرانسه کرد و همیشه می گفته: می ترسم بمیرم و این ترجمه را به پایان نرسانده باشم و نوشته اند فردای همان شبی که این کار را به پایان رساند درگذشت.

خدماتی که دانشمندان غیرایرانی به زبان و ادبیات فارسی انجام داده اند فراوان است خودش کتاب مفصلی می شود. [نیاز به تحقیق و پژوهش دارد]. جوانان ایرانی گاهی دست روی دست می گذارند تا یک جوان خارجی از آن سوی مرزها بیاید و چیزی را در ایران کشف کند و درمورد آن بنویسد. این ضعف بزرگی برای ما است. ایران سرزمین هنر و اندیشه است. نمی خواهم شعاری حرف بزنم، اما واقعاً خیلی از جوانان عمرشان را به راحتی هدر می دهند؛ کاش کمی در عمرمان خسیس بودیم و آن را حرام نمی کردیم.

وقتی در کتاب ها می خواندم فلان جوان خارجی برای ادبیات و دیگر مسائل ایران چه خدمت هایی کرده، از خودم خجالت می کشیدم. کاش یک تصمیم جدی برای خودمان بگیرم و منتظر نمانیم که دیگران ما و کشور ما و عجایب سرزمین ما را برای ما مستندسازی و تعریف کنند، دست همت از بازوی عمل بیرون بیاورید و شروع به کار کنید و کتاب خودمان را بنویسیم.

شابک :
978-964-20253-2-9
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
122
کنگره :
PN145‫‬‮‭/‏ع17ب9
دیویی :
‏‫‬‮‭808/02
کتابشناسی ملی :
5655586

کتاب های مشابه بیا نویسنده شو