امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خانواده مکلی

کتاب خانواده مکلی نوشته ریحانه درفشی است که توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. اکنون بخشی از فصل اول کتاب داستانی خانواده ملکی را با هم می خوانیم.

گزیده کتاب خانواده مکلی

سلام، اسم من الکس و بیست ودو سالم است. من نوازنده پیانو هستم و در حال حاضر در دانشکده موسیقی تحصیل می کنم. یک خواهر و یک برادر کوچک تر از خودم دارم که به همراه پدر و مادرم در کالیفرنیا زندگی می کنیم.

اسم خواهرم آلیس و اسم برادرم آلن هست که البته ما به خواسته ی خودش فرانسیس صدایش می کنیم. او معتقد است که خواهر و برادرها نباید فقط به این دلیل که هم خون هستند، اسم شبیه به هم داشته باشند که البته به نظر من تشابه اسمی بعضی از خواهر و برادرها به خاطر هم خون بودن آن ها نیست، بگذریم. آلیس هفده سال دارد و فرانسیس نوزده سالش است؛ آن دو خیلی شبیه به هم هستند، با اینکه دو سال اختلاف سنی دارند اما اگر من یک غریبه بودم می گفتم آن دو حتماً دوقلو هستند؛ (البته الآن هم می گویم)!

فرانسیس علاقه ای به تحصیل نداشت به همین دلیل اقدامی برای رفتن به دانشگاه نکرد. (می توانم بگویم این تنها فرق بین آلیس و فرانسیس است زیرا آلیس درس خواندن را دوست دارد.) آلیس دختری مهربان و خوش ذوق است و همه عاشقانه او را دوست دارند. از خواهر و برادرم که بگذریم، پدر و مادرم هر دو کار می کنند؛ مادرم یک خیاط خبره است به قدری که از تمام نقاط کالیفرنیا سفارش می گیرد، پدرم نیز مدیرعامل یک شرکت تجاری است که اغلب اوقات در خانه نیست. بله ما ثروتمند هستیم. یک خانه بزرگ داریم که دارای دوطبقه است؛ در طبقه اول آشپزخانه و سالن پذیرایی به همراه دو حمام و دو سرویس بهداشتی و دو اتاق مخصوص برای سایر اعضایی که در خانه کنار ما زندگی می کنند، وجود دارد و در طبقه ی دوم هفت اتاق و در هر اتاق یک حمام و یک سرویس بهداشتی واقع است، بماند که جزئیات خانه چگونه است، تصورش هم زیباست!

صفحات کتاب :
76
کنگره :
‭PIR8343‬
دیویی :
‭8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
8567808
شابک :
978-622-292-601-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه خانواده مکلی