امتیاز
5 / 4.5
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب رد پای پدر نوشته‌ی سمیه اسلامی و منور ولی نژاد و با تصویرگری فاطمه طیوب، داستان کوتاهی است درباره‌ی یاسر و سعید که پدر جنگلبانشان شهید شده است.

معرفی کتاب رد پای پدر

ماجرای کتاب رد پای پدر از این قرار است که جنگل بانی شجاع در درگیری با قاچاقچیان چوب، شهید می‌شود. این جنگل بان، پدر یاسر و سعید بود و حالا بچه ها سعی می‌کنند در نبود پدرشان، در کنار درس به کارهای مزرعه نیز برسند تا آب تو دل مادر تکون نخورد.

متن رد پای پدر

متن ردپای پدر

خلاصه کتاب رد پای پدر

پدر یاسر و سعید یک جنگلبان بوده است که به شهادت رسیده است و این دو تلاش دارند تا با کمک بیشتر به مادرشان جای خالی او را در زندگی پر کنند. این خانواده در روستایی زندگی می‌کنند که در روستای همسایه مشکلی برای مزارع پیش آمده است و یاسر و سعید مردم را برای کمک به روستای همسایه بسیج می‌کنند ...

گزیده کتاب ردپای پدر

بعد از ناهار، سعید شروع به خواندن نماز کرد که یاسر از خانه بیرون رفت. نمازش که تمام شد، از مادر پرسید: «مامان! داداش یاسر کجا رفت؟! » مادر لبخندی زد و گفت: «صبر کن، خودت می‌فهمی!» سعید باتعجب به پشتی تکیه داد تا کمی خستگی درکُند. چشمش به قاب عکس پدر افتاد و سوالی که هنوز بی پاسخ مانده بود. مادر در حالی که از اتاق خارج می‌شد، ردّ نگاه او را تا قاب عکس گرفت و گفت: «به نظر من، اگه بابات زنده بود، مردم پایین ده رو تنها نمی‌ذاشت.»

همین یک جمله، به تمام سوال های ذهن سعید پاسخ داد و چشمانش از شادی برقی زد. می خواست وقتی یاسر به خانه برگشت، نظر مادر را به او بگوید. در همین افکار بود که خوابش برد. با صدای بازشدن در خانه، از خواب پرید. نگاهی به ساعت انداخت، غروب شده بود. تعجب کرد که چرا مادر بیدارش نکرد تا با برادرش به دنبال کارها بروند.

دانلود کتاب رد پای پدر

داستان رد پای پدر در فراکتاب نسخه الکترونیک در فراکتاب در اختیار شماست و شما می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب دانلود و مطالعه نمایید.

کتاب داستان رد پای پدر pdf رایگان

ردپای پدر pdf در فراکتاب وجود ندارد، ناشر در حال فروش این کتاب است و اجازه دانلود فایل pdf کتاب داستان ردپای پدر را نداده است. اما در صورت نصب نرم افزار فراکتاب می‌توانید برای مدتی کوتاه کتاب را قبل از خرید رایگان مرور بفرمایید.

خرید کتاب رد پای پدر

در فراکتاب نسخه الکترونیک کتاب با استفاده از فایل pdf رد پای پدر تولید و عرضه شده است و در نرم افزار فراکتاب در اختیار شماست.

رد پای پدر

مشخصات کتاب رد پای پدر در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شهید کاظمی
نویسنده: سمیه اسلامی و منور ولی نژاد
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 24
موضوع: داستان کودک و نوجوان
قالب: pdf اختصاصی

 

صفحات کتاب :
24
دیویی :
8‮فا‬3
کتابشناسی ملی :
7588175
شابک :
978-622-285-046-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه رد پای پدر