امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال نوشته رابرت کیوساکی با ارائه راهنمایی‌ها و نکات کلیدی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمینه ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری کنید.

در عصر حاضر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را می توان بهترین نوع سرمایه گذاری دانست چراکه در صورت بروز نوسانات اقتصادی و ارزی، ارزش پول دیجیتال همچنان محفوظ می ماند. علاوه بر این میزان تقاضا از عرضه در این نوع سیستم مالی بالاتر است و همین عامل باعث روند صعودی ارزش پول دیجیتال می شود.

ویژگی دیگر این نوع سرمایه گذاری امنیت بالای اطلاعاتی آن است. به دلیل وجود فناوری بلاک چین دیگر محدودیت جغرافیایی و زمانی سد راه نقل و انتقالات پول دیجیتال نمی شود و بسیاری از واسطه ها حذف می شوند. کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال راهنمای خوبی در زمینه ارزهای دیجیتال می باشد.

درباره رابرت کیوساکی نویسنده کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

رابرت کیوساکی اقتصاددان، سرمایه‌گذار و نویسنده در 8 آوریل سال 1947 در هاوایی متولد شد. او ملیتی ژاپنی-آمریکایی دارد و در خانواده‌ای تحصیل کرده و مرفه بزرگ شد.

کیوساکی آثار پرشماری نوشته، اما محبوب‌ترین اثرش، کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول است. او در این کتاب، با تیزبینی شیوه‌های تربیتی را مورد بازبینی قرار داده، و نشان داده که آموزش‌های ابتدایی والدین چه تأثیر به‌سزایی در آینده‌ی شغلی و حرفه‌ای کودکانشان دارد. به طور کلی، کیوساکی در بیشتر کتاب‌های خود، سعی در اثبات این امر دارد که ثروتمند یا فقیر بودن، بیشتر از هر چیز نشأت‌گرفته از سبک زندگی و طرز تفکر آدمی‌ست. از دیگر آثار رابرت کیوساکی، می‌توان موارد پیش‌ رو را برشمرد: چهارراه پول‌سازی، مدیریت مالی موفق، برتری ناعادلانه، استقلال مالی، پول و زندگی مشترک، هوش مالی خود را افزایش دهید، رهایی از کارمندی و...

گزیده کتاب امپراتوری ارزهای دیجیتال

نوسان گیری ارزهای دیجیتال چیست؟

معاملات نوسان گیری استراتژی معامله‌ رایجی است که می‌تواند برای معامله گران مبتدی ایده آل باشد. این یک روش نسبتاً مناسب برای معامله در بازار به دلیل بازه‌های زمانی قابل کنترل است. معامله گران نوسان گیر در اکثر بازارهای مالی مانند فارکس، سهام و ارز دیجیتال فعال هستند؛ اما آیا تجارت نوسان گیری استراتژی مناسبی برای شماست؟ آیا باید معاملات روزانه خود را شروع کنید یا در معاملات نوسان گیری دست به کار شوید؟ معاملات نوسان گیری استراتژی معاملاتی است که شامل تلاش برای رهگیری حرکات قیمتی در یک بازه زمانی کوتاه مدت تا متوسط اتفاق می‌افتد. ایده پشت معاملات نوسان گیری این است که “نوسانات ” بازار را طی چند روز تا چند هفته رهگیری کنید.

استراتژی‌های معاملات نوسان گیری در بازارهای پرطرفدار بهترین عملکرد را دارند. اگر روند قوی در یک بازه زمانی طولانی مدت وجود داشته باشد، فرصت‌های معاملات نوسان گیری می‌تواند به وفور یافت شود. در این شرایط معامله گران نوسان گیر می‌توانند از نوسانات بیشتر قیمت بهره ببرند. در مقابل، معاملات نوسان گیری می‌تواند در یک بازار تلفیقی دشوارتر باشد. از این گذشته، اگر بازار به یک سمت و سو حرکت کند، گرفتن تغییرات بزرگ قیمت دشوارتر است. همانطور که گفته شد، معامله گران نوسان گیر قصد دارند از نوسانات قیمت، سود کسب کنند.

کتابشناسی ملی :
7669102
شابک :
978-622-284-143-0
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
100
کنگره :
HG1710‬‬
دیویی :
332/402‬‬

کتاب های مشابه امپراتوری ارزهای دیجیتال