امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,500
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گونه های خیس

کتاب گونه های خیس نوشته اشرف اعتماد با گویندگی مهدیه اسفندیاری توسط انتشارات نظری منتشر شده است. کتاب گونه های خیس، داستان زندگی دختری به نام اعظم و ماجرای دلباختگی اش به پسری به اسم سهراب را به تصویر می کشد. کتاب گونه های خیس که براساس داستان واقعی است سرگذشت دختر جوانی است که درگیر یک ماجرای عاطفی می‌شود.

گزیده کتاب گونه های خیس

ننه‌م سعی می کرد مرا از رفتن پشیمان کند منم گوشم به این حرف ها بدهکار نبود تصمیمم رو گرفته بودم. از زندگی نکبت باری که داشتم خسته شده بودم از همه خسته بودم از همسایه ها از ننه‌م از گذشتۀ تلخم، حتی از کوچه باغی که خاطرۀ عشق من و سهراب بود. رو به ننه‌م کردم و گفتم ننه! کسی این جا حامی من نیست همه درگیرِ زندگی خودشون هستند.

احمد زندگی خودش رو تأمین کنه شاهکار کرده من نمی تونم این جا سربار کسی باشم. این جا شهر کوچیکیه برای یک زن مطلّقه صد جور حرف در میارن الان دیگه من یه زن طلاق گرفته ام همین طور راست راست راه میریم کلی پشت سرمون حرف می زنند.

شب لحظه ای پلک روی هم نگذاشته بودم دلم می خواست هر چه زودتر شب با آن همه تاریکی و ظلمت به انتها برسد تا من بار سفر ببندم و شهری را که سرشار از خاطرات تلخ و شیرینم بود ترک کنم. احمد برام بلیط قطار تهیّه کرده بود عصر بود احمد بلیط را آورد من بار سفر را بسته بودم همۀ اهل خانه برای بدرقه در حیاط جمع شده بودند ننه‌م اشک می ریخت و من دست هایم را دور گردنش حلقه کرده بودم تا اون موقع ننه‌م رو اونطور ندیده بودم.

صفحات کتاب :
151
کنگره :
PIR7953
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
5931651
شابک :
978-622-209-371-6
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه گونه های خیس