امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در رنج آفریدیم

کتاب در رنج آفریدیم نوشته آقای مهرداد همت یار توسط انتشارات بوستان مهر منتشر شده است. این کتاب بر اساس یک داستان واقعی از سرگذشت زنی رنج دیده به نام مریم است. داستان جذاب و خواندنی و البته عبرت آموز. داستان واقعی از زنی که مورد ظلم آدم های بی رحمی همچون شوهر و خانواده قرار گرفته است؛ اما با تمام سختی و بی وفایی های روزگار همچنان به زندگی خود ادامه می دهد. نویسنده که به طور اتفاقی با راوی داستان آشنا می شود و البته بنا به درخواست خود او تصمیم به نگارش وقایع تلخ زندگی اش می کند.

یکی از الهام بخش ترین کتاب ها، خواندن زندگی نامه ها است. این کتاب ها می تواند موجب رشد و توسعه فردی شود. زیرا از زبان شخصیت اصلی داستان بیان شده و سرشار از تجربه ها و درس های واقعی است و به دور از هرگونه دروغ، خیال بافی و فریب است.

گزیده کتاب در رنج آفریدیم

از همۀ آن ها نفرت داشتم حتی پدر شوهری که نسبت به همه چیز بی تفاوت بود. پس از گذشت چند ماهی خانواده ام حتی اجازه ملاقات به شوهر و بستگانش نمی دادند چه برسد به اینکه با رفتنم به آن خانه موافقت کنند. سرانجام روز موعد فرا رسید و روزگار، طعم مادر شدن را به زیبایی هر چه تمام تر به من چشاند. احساسی که فقط با تجربه کردن درک می شود و به هیچ عنوان در گفتار و نوشتار نمی گنجد.

یکباره حس جدیدی در وجودم برای همیشه تولد یافت اما افسوس و صد حیف که به خاطر مصرف داروهای سوختگی، فرزندم کر و لال به دنیا آمد. این تشخیص آقای دکتر با چند بار آزمایش بود! متأسفانه کاری هم از دستشان برنمی آمد تا برای درمانش انجام دهند. با این حال بدون توجه به این مسایل به او عشق ورزیده و او را عاشقانه به سینه می فشردم. ناراحتی ام فقط به خاطر آیندۀ خودش بود. اگرچه همیشه این سؤال را با عصبانیت از سرنوشت بی رحم دارم که چرا باید دختر کوچک و بی گناه من به خاطر یک سوءقصد جاهلانه برای همیشه از نعمت شنوایی محروم شود؟! اگر دیگران مقصراند گناه او چیست؟

صفحات کتاب :
95
کنگره :
PIR8364‭ /م2‭د4 1397‬
دیویی :
8‮فا‬3/62‬‬‬
کتابشناسی ملی :
4986168
شابک :
9789641883043
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه در رنج آفریدیم