کتاب سی صد تصویر pdf

مجموعه آثار شماره یک

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سی صد تصویر

کتاب سی صد تصویر دارای 300 صفحه متن خواندنی و 300 تصویر دیدنی است. کتابی جذاب برای مطالعه و گنجینه ای ارزنده برای هدیه به ایرانی و خارجی.

پروفسور باستانی پاریزی استاد نامدار و مسلم تاریخ این کتاب را برگ زرین تاریخ نامیده است؛ زیرا عظمت کشور ایران را از دیدگاه شخصیت هایی معرفی می نماید که خارجی آمدند و ایرانی از دنیا رفتند و در ایران خاک سپاری شدند. پروفسور پوپ، کریستوفل، روسو، و...

هر چه زمان بگذرد متن و تصاویر این کتاب ارزشمدتر خواهد شد. متن کتاب دارای سوژه ای نو و در قالب پدیده ایی نفیس هم برای مطالعه و هم اعطای هدیه در سطح جهان است.

و نکته ایی بس جذاب تر آن که خلاصه متن کتاب به تعداد 40 صفحه به زبان انگلیسی در انتهای کتاب آمده است، که با محاسبه زیر نویس های فارسی و انگلیسی 210 صفحه عکس های گیرای آن، تعداد صفحات انگلیسی کتاب بالغ بر 250 صفحه می گردد.

گزیده کتاب سی صد تصویر

پس از مرگ فتح علی شاه، تعدادی از شاه زادگان، که سودای سلطنت در سر داشتند، در صدد برآمدند تاج و تخت را از دست محمدشاه خارج کنند. سیف ال دوله حاکم اصفهان نیز، هوای سلطنت به سرش زد؛ و از آن جا که حاکم بختیاری ها از وی حمایت می کرد، تا حدی شانس موفقیت داشت. ولی یک فرد گرجی که فرمان دهی چند گردان از پادگان اصفهان را عهده دار بود، به وی خیانت ورزید؛ و به بهانه ی پرداخت هزینه ی سربازان، پولی از سیف ال دوله گرفت و او را لو داد. حاکم اصفهان بلادرنگ به تهران احضار شد. عده ی دیگری از شاه زادگان، که علناً با محمد شاه بنای مخالفت گذارده بودند بازداشت شدند. چشم های برخی را از حدقه درآوردند، و تعداد دیگری را پنهانی کشتند. باقی مخالفان را به دژ اردبیل در مرز روسیه فرستادند. سیف ال دوله میرزا، که مثل موش آب کشیده ترسان و لرزان به پای تخت آمد، در هراس بود که مبادا مثل شاه زادگان دیگر بازداشت شود. گرچه برایش طلایی باقی نمانده بود، اما سنگ های قیمتی بسیاری در اختیار داشت، که احتمال می رفت با بهره برداری از آن ها، جان خود را نجات دهد.




کنگره :
DSR2073‭/ص74‏‫‭‭‮م‌‬63 1390‬
دیویی :
955/9322‬‬
کتابشناسی ملی :
‎2‎0‎6‎3‎2‎3‎5
شابک :
978-964-04-5694-1
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
565

کتاب های مشابه سی صد تصویر

فراکتاب، فروشگاه آنلاین کتاب در انواع مختلف چاپی، صوتی و الکترونیکی

فروش کتابهای چاپی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور (برای خریدهای بالاتر از 350 هزار تومان) انجام می‌گیرد. همچنین امکان خرید قانونی و دانلود هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی در اپلیکیشن فراکتاب به صورت رایگان و یا با حدود قیمت 30% تا 50% قیمت نسخه چاپی، امکان پذیر می‌باشد. با فراکتاب در هر زمان و مکانی لذت مطالعه را تجربه کنید.

ایمیل : [javascript protected email address]

آدرس: مشهد- خیابان دانشگاه - بین دانشگاه ۱۰ و ۱۲ - پلاک ۲۳۸ - طبقه دوم