امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب منم میشم یه حاج قاسم

کتاب منم میشم یه حاج قاسم، تلاشی است برای آشنایی کودکان سرزمینمان ایران، با این قهرمان بزرگ!


سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسمی است که سالیانی طولانی بر زبان کوچک و بزرگ مردم این سرزمین خواهد بود. آنچه از این شهید مقاومت و محبت، شخصیتی جاودانه ساخت، پیوند او با ماندگارترین خوبی هاست … .


این کتاب شامل چند ویژگی منحصر به فرد است که آن را از سایر آثار شبیه به آن متمایز می‌کند. برخی از ویژگی های این کتاب عبارت اند از:


۱.در کنار هر تصویر یک نکته تربیتی و اخلاقی بیان شده که تصویر مورد نظر به صورت کاملا منطبق با آن طراحی شده است. در نتیجه کودک در حین استفاده از کتاب فقط به رنگ آمیزی صرف نمی پردازد و با رنگ آمیزی هر تصویر، درواقع یک نکته ارزشمند از سبک زندگی شهید سلیمانی در ضمیر ناخودآگاهش نقش می بندد.


«حاج قاسم را دوست دارم؛ چون حاج قاسم مامان و بابایش را خیلی دوست داشت و به آن ها احترام می گذاشت.»


۲.تصاویر این کتاب به نحوی گزینش شده اند که به هیچ وجه در هنگام رنگ آمیزی احساس خستگی و ناتوانی به کودک دست نمی دهد؛ چرا که ابعاد تصاویر بزرگ و خسته کننده نیستند و از طرفی از تعبیه جزییات ریز و بیش از حد در این تصاویر اجتناب شده تا کودک به راحتی و با رغبت به رنگ آمیزی آن ها بپردازد.


۳.یکی از اهداف نشر جمال در طراحی و تولید تمام محصولات خود، آماده سازی و تربیت کودکان برای تشکیل یک جامعه آرمانی است و این هدف را در قالب آموزش سبک زندگی صحیح اجتماعی دنبال می کند. نشر جمال این هدف مهم را به وسیلۀ ارائه محتوای مناسب در خلال مطالب مورد علاقه کودکان در محصولات خود جای می دهد. در راستای دستیابی به این مهم، چینش مطالب کتاب منم می شم یه حاج قاسم نیز به گونه ایست که تلفیق متن و تصاویر رنگ شدۀ این کتاب سرشار از نکات آموزنده برای کودکان است و در پس موضوعات این کتاب درواقع آموزش سبک زندگی اجتماعی نیز نهفته است.


گزیده کتاب منم میشم یه حاج قاسم


حاج قاسم را دوست دارم؛ چون حاج قاسم مامان و بابایش را خیلی دوست داشت و به آنها احترام می کرد.

صفحات کتاب :
36
دیویی :
‫‭752
کتابشناسی ملی :
6124541
شابک :
978-964-202-829-0
سال نشر :
‏‫1400

کتاب های مشابه منم میشم یه حاج قاسم