امتیاز
5 / 2.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هوای من

کتاب هوای من نوشته نرجس شکوریان فرد توسط انتشارات عهد مانا منتشر شده است. داستان این کتاب از زبان پسری روایت می‌شود که دل در گرو دختری دارد. پسر عاشق دختر است و دختر  به دنبال فرد دیگری است. شکوریان فرد در این رمان تصویری از جوانان امروزی به دست می‌دهد که گرفتار مشکلات و دغدغه‌های خود هستند. او چالش های روابط دختران و پسران را در این رمان به تصویر کشیده است.

گزیده کتاب هوای من

هر روز عصر می روم پیش مسعود. کنار دردی که او می کشد مادر خیلی بی صدا دارد آب می شود. سر و صدای خانه شده ام! حرف بزنم، بخندم، مجبورشان کنم تا بخورند، کمی حرف بزنند، بخندند. . . مسعود را ببرم حمام، آب سرد و عرقی روی بدنش بریزم. . . کنارش بنشینم و همراهش مقاله هایی را که باید کار کند بخوانم و. . . .

عصر امروز بعد از مدرسه رفتم سراغ مژده، زن داداش! خانه بودند، بچه ها به محض دیدنم چنان خوش حالی کردند که غصه و حرف هایم را فراموش کردم و فقط توانستم آن ها را همراهی کنم.

هدای پنج ساله، هادی هشت ساله و بشری که شبیه دوازده ساله ها رفتار نمی کرد و مثل هجده ساله ها کنارم نشسته بود. صبر کرد تا هدی از سروکولم بالا برود، موهایش را ببافم، صورت تپلش را بادکش کنم و قلقلکش کنم، سکوت کرد تا هادی برایم دفتر مشق و املایش را ورق بزند. کتاب هوش تصویری اش را با من حل کند، جدول سودوکویش را بیاورد و مسابقه بدهیم و. . .

خودش اولین حرفش: عمو جون! بابا خوبه؟

شابک :
978-600-98210-2-0
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
168
کنگره :
PIR8123‭‬ ‭/‮ک‬823‏‏‫‬‭ھ9 1397
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
4999425

کتاب های مشابه هوای من