امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,000
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 52,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پایگاه سری

کتاب پایگاه سری نوشته داوود امیریان  توسط انتشارات عهد مانا منتشر شده است. این کتاب دو داستان با موضوع دفاع مقدس دارد. پایگاه سری داستان موشک باران شهرهای ایران است. از پایگاهی که معلوم نیست کجا قرار دارد شهر موشک باران می شود. گروهی متخصص و کاربلد از بچه های رزمنده از تنها سرنخی که دارند برای یافتن این پایگاه استفاده می کنند و راهی کردستان می شوند آن ها در مسیرشان با سعید آشنا می شوند. پسری که خانواده اش را در موشک باران از دست داده است.

داستان دوم با نام دوستان خداحافظی نمی کنند درباره رزمندگانی است که با هم دوستان صمیمی هستند. یکی از رزمنده ها به اسم آرش سوار قطاری می شود که رزمندگان را به دوکوهه می برد او در قطار دوستانی پیدا می کند که تا پایان داستان رفاقتی شیرین با پایانی غافلگیرکننده میانشان شکل می گیرد.

گزیده کتاب پایگاه سری

باران بند آمده و رنگ آسمان شهر خاکستری شده بود. پاترول خاکی رنگ بر سنگ فرش خیابان خیس در حرکت بود. اصغر به مردم باران زده ای که در پیاده رو رفت وآمد می کردند نگاه کرد و گفت: «نه حاجی جون، شدنی نیست. شما می دونید از چی حرف می زنید؟ اصلا کار ساده ای نیست. » افشاری دنده عوض کرد. نیم نگاهی به اصغر انداخت و گفت: «به قول معروف کار نشد نداره. بد به دلت راه نده. » اصغر برافروخته گفت: «حاجی چرا لجبازی می کنید؟ من حرف از منطق می زنم شما دل به شاید و اگر سپردید؟

ببینم تا به حال اسم نقاط «صفرصفر » به گوشتون خورده؟ نه؛ پس اگر نخورده گوش کنید. موشک های اسکاد.بی خارج از جو پرواز می کنند. بعضی از آن ها فقط از نقاطی محدود که به نقاط صفرصفر معروفند شلیک می شوند. فقط سکوهای متحرک برای این کار، مناسب هستند. خبُ ما از کجا به این نقاط دست پیدا کنیم؟

صفحات کتاب :
240
کنگره :
PIR7953 /م965‬‭پ2 1398‬
دیویی :
[ج]8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
5231495
شابک :
978-600-96907-8-7‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه پایگاه سری