کتاب سایه های خشونت در صنعت خودرو

روایت رویای خودروی افتخار ملی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سایه های خشونت در صنعت خودرو

کتاب سایه های خشونت در صنعت خودرو اثر رضا عظیمی توسط انتشارات متخصصان منتش شده است.
این اثر خاطرات نویسنده و تلاش برای برگشتن ایران به بازار خودرو است. رضا عظیمی داستان‌ سفرهایش را می‌گوید زمانی که برای اینکه بتوانند در ایران، خودرو تولید کنند به کشورهای مختلف سفر می‌کردند و برخوردهای توهین‌آمیز می‌دیدند.

کتاب سایه های خشونت در صنعت خودرو روایت رویای خودروی ملی است که تبدیل به افتخاری ملی می‌شود.

بخشی از متن کتاب سایه های خشونت در صنعت خودرو

با تعجب پرسیدم: «چرا تا به حال این ماشین را وارد بازار نکرده ای؟ » پاسخ داد: «سال ها پیش دچار بحران شدیم و شبکه نمایندگی هامونو از دست دادیم. چینی ها گفتن تا شبکه فروش رو راه نندازیم، قرارداد این چهار محصول رو امضا نمی کنن. امروز آمادگی دارم که این برند را واگذار کنم. 40 دستگاه نمونه وارد گمرک کردم و این چهار نمونه جدید را برای تست و استاندارد بیرون آوردم که امروز اسب زین شده هست و منتظر شما. » حرف هایش منطقی بود.

ظرف یک هفته نماینده های شرکت « هاوال » آمدند و شعب را تأیید کردند. بلافاصله قرارداد ما با دیار خودرو منعقد و برند به شرکت ما واگذار شد. مقرر شد در قبال 6% قیمت تمام شده تولید به عنوان هزینه کارمزد تولید و 1% هم برای کارمزد واردات، سهم دیار خودرو باشد. با این قرارداد برند از دست رفته دیار خودرو دوباره احیا شد. من هم دیگر لازم نبود دور دنیا بگردم و گدایی خرید خودرو کنم!

کنگره :
HB۶۱۵‬
دیویی :
‭۳۳۸/۰۴۰۹۵۵‬
کتابشناسی ملی :
8434761
شابک :
978-622-292-393-8‬‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
328

کتاب های مشابه سایه های خشونت در صنعت خودرو