نظر شما چیست؟

کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها به نویسندگی رحیم مخدومی شربیانی و تصویرگری سحر پری رخ می باشد که توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار کتاب شده است.

معرفی کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها

رحیم مخدومی نویسنده حوزه ادبیات مقاومت است، که اینبار با موضوع جنگ و آثار آن برای کودکان، دست به قلم شده است. خصوصا کودکان یمن و حتی عراق و لبنان و فلسطین.
او با زبانی دلنشین به توضیح مقاومت و معرفی فرمانده مقاومت، حاج قاسم پرداخته است.
کودکان به دنبال فردی هستند که از او الگو برداری کنند. کسی که برای آنان نماد قدرت باشد. اگر این الگو برداری همراه با صفحات با رنگ های شاد و جذاب باشد، بی تردد تاثیر گذار تر است. در کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها، نقاشی های زیبا، با تصویرگری سحر پری رخ، برای این شناخت به کودکان کمک می کند.

خلاصه کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها 

در کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها، نویسنده کودکان را با هدف اصلی حاج قاسم که برای اتمام جنگ و برقراری صلح در دنیا می باشد، آشنا می کند.
مخدومی با کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی ها» به سراغ یک قهرمان جهانی رفته است و از پدری مهربان و دلسوز که همه بچه‌های دنیا را دوست داشته است و در طول دوران زندگیش سعی کرده تا به بچه ها بیاموزد که باید در مقابل پلیدی و زور مقاومت کرد تا، شادی سهم همه کودکان بشود.

عکس حاج قاسم

عکس حاج قاسم

داستان حاج قاسم سلیمانی برای کودکان

تولد: تو یک روستای قشنگ، وقتی فصل زمستون بود، هوا سرد سرد بود، خدای بزرگ به یک بابا و مامان خوب یک پسر مهربون هدیه داد. بابا و مامان اسمش رو قاسم گذاشتند. اون ها خیلی پسرشون رو دوست داشتند. برای همین به او تیراندازی و شنا یاد دادند. بابا و مامان همیشه از خدا تشکر می کردند.
پسر مهربون بزرگ شد. او برای خودش یک پا مرد شد! خیلی خیلی قوی شد. 

نقاشی سردار سلیمانی در جنگ

برای کشیدن نقاشی حاج قاسم، کتاب های زیادی وجود دارد. حتی کتاب های رنگ آمیزی که مناسب کودکان می باشد.

برشی از کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها 

گفت: «بچه‌ها! با این کاغذهای سفید موشک سفید بسازید و پرتاب کنید.»
بوم بوم بوم 
بوم بوم بوم
بچه‌ها موشک ها را پرتاب کردند. موشک های سفید به هواپیمای سیاه خورد، بام بام بام صدا داد بچه‌ها خندیدند.

خرید کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها 

برای خرید کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها، بصورت چاپی به اپلیکیشن و یا سایت فراکتاب مراجعه کنید و پس از خرید از مطالعه آن لذت ببرید.

خرید کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی ها 

صفحات کتاب :
28
دیویی :
‭8‮فا‬3‬
کتابشناسی ملی :
8695527
شابک :
‏‫‬‬‮‭978-964-973-735-5
سال نشر :
‏‫1400

کتاب های مشابه حاج قاسم و پرواز نقاشی ها