کتاب بعلبک نخستین پایگاه pdf

شهر خدایان آنونکی و دنیای زیرزمینی جنیان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بعلبک نخستین پایگاه

کتاب بعلبک نخستین پایگاه به طور کلی آمیخته ای از اطلاعات تاریخ روایی، تاریخچه، نقل قول ها و اصطلاحاتی است که تماماً در یک نقطۀ مشترک به نام بعلبک و زیر چتر علوم غریبه قرار می گیرد و بازدید از شهر زیرزمینی بعلبک نیز مرکز توجه و محور مرکزی کتاب است؛ به نحوی که تمامی مقدمه چینی های اولیه، مفاهیم و مبانی، دستمایه ای می شوند تا شخصیت اصلی داستان (ژان لومیه) روایت خود را از سفر تاریخی  عرفانی  ماورای یاش از شهر بعلبک بازگو کند.

این کتاب نیز مانند سایر آثار آقای «ژان مکسی میلیان دلافایه » تکان‌دهنده و در عین حال بسیار جذاب است، هرچند که نسبت به سایر آثار وی از مطالب و حجم کمتری برخوردار است.

نویسنده در کتاب بعلبک نخستین پایگاه به اولین پایگاه و سکونتگاه آنوناکی‌ها روی زمین اشاره می‌کند و طبق ادعای وی سایت باستانی بعلبک در لبنان کنونی، (فینیقیۀ باستان) درواقع اولین پایگاه و فرودگاه آنوناکی است؛ وی معتقد است که طبق اظهارات علما اگر باب یا دروازۀ ستاره‌ای ( کرمچاله‌ای)‌ روی زمین وجود داشته باشد، قطعاً یکی از آن ها در بعلبک است.

بخشی از متن کتاب بعلبک نخستین پایگاه

«بالبیکی »، نام یکی از شهرهای افسانه ای در لبنان است که در زبان آشوری و اکدی «بالبک » و در زبان عربی «بعلبک » نامیده می شود.

بسیاری از مورخین بر این باورند که سایت بعلبک بهچهارهزار سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد و هنگامی است که کنعانیان برای پرستش خدای بال (بعل)، (خدای سامی رعد و برق و طوفان) معبدی را بنا نهادند، اما تاریخ حقیقی بعبلک به هفت هزار سال پیش از میلاد مسیح تعلق دارد.

صفحات کتاب :
77
کنگره :
DB۸۷۹
دیویی :
۹۳۹/۴۴‬‬
کتابشناسی ملی :
8048072
شابک :
978-622-247-631-1
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه بعلبک نخستین پایگاه