امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پنجره بیمارستان

کتاب پنجره بیمارستان اثر آرش آذر توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است. هدف از نگارش کتاب پنجره بیمارستان، واضح تر کردن بخش هایی از این دنیاست که امروز خیلی از افراد آن ها را به صورت شطرنجی می بینند.

خیلی از ما هستیم که دیگران را بدون درک و حمایت در دنیای پست رها می کنیم تا در این جاده های سنگلاخی روزگار، هر آنچه به سرشان بیاید اتفاق بیفتد و برای ما مهم نیست.

سعی کنیم در اطرافمان تنها دقت حاصل کنیم تا بدانیم کدامین کارهاست که به دست ما انجام می گیرد و کدامین مشکلات است که ما حلالش می شویم. شاید در همین نزدیکی ها کسی کمک بخواهد اما جرأت مطرح کردن را با ما ندارد و از ما شرم می کند.

بخشی از متن کتاب پنجره بیمارستان

چند روز بعد از مرخص شدن از بیمارستان داشتم پیاده از محل کار به منزل می رفتم که به دلم هوای یار زد. در فکرم گذشت که او هیچ همراه و ملاقاتی ندارد، من هم از وجود خیالی اش خسته شده ام پس بهتر است بروم به دیدارش که بد نمی شود. من به او قول داده ام که برای دیدنش به بیمارستان باز گردم.

البته این قول بیشتر برای دل خودم بود چون در حقیقت من به او در این باره حرفی نزده بودم. راهم را به سمت بیمارستان کج کردم. راهم کمی دور شده بود اما دلم نزدیک. نزدیک نه به خدای بالای سرم بلکه به وجدان آسوده ی خودم.

صفحات کتاب :
116
کنگره :
PIR۸۳۴۵
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
5730945
شابک :
978-622-6676-54-0
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه پنجره بیمارستان