کتاب غلبه بر اهمال کاری دنیل والتر

استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب غلبه بر اهمال کاری دنیل والتر، دربردارنده استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان و ترجمه سید تیمور سیدی اصل می باشد که انتشارات اندیشه آگاه، آن را روانه بازار کرده است.

معرفی کتاب غلبه بر اهمال کاری

کتاب غلبه بر اهمال کاری دنیل والتر در سال 2020 توسط دنیل والتر نوشته و در ایران در انتشارات اندیشه آگاه منتشر شده است. این کتاب امتیازهای بالایی در سایت‌های فروش کتاب دریافت کرده است و مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.
اهمال کاری نقطه مقابل بهره‌وری است. برای داشتن بهره‌وری باید اقدامی انجام دهیم تا بتوانیم کارها را به جلو ببریم.
وقتی اهمال کاری می‌کنیم‌ همه چیز را تا فردا، هفته آینده و در بعضی موارد تا «ابد» عقب می‌‌اندازیم. اهمال کاری یک بیماری روانی است که افراد را از رسیدن به توانایی‌های بالقوه‌شان در زندگی باز می‌دارد.
کتاب غلبه بر اهمال کاری ذهن شما را روشن می‌کند و چشمان‌تان را به سوی امکانات بی‌نهایتی که در دسترس‌تان است باز می‌کند، البته درصورتی‌که مایل باشید سخت تلاش کنید.
دستیابی به اهداف اصلی‌تان، به توانایی شما در غلبه بر اهمال کاری بستگی دارد، خواه این هدف توانایی مالی بیشتر باشد، یا شادی و رضایت شخصی و یا هر چیز دیگری که از زندگی می‌خواهید. این کتاب راهنمای شما خواهد بود تا با کمک آن بر اهمال کاری خود غلبه کنید.

خلاصه کتاب غلبه بر اهمال کاری دنیل والتر

واژه اهمال کاری از دو کلمه لاتین گرفته شده است: "Pro" به معنی «برای» و "Cras" به معنی «فردا». ترجمه تحتاللفظی این کلمات «موکول کردن کاری به فردا» است. به عبارت دیگر، اهمال کاری به معنی به تعویق انداختن کارهایی است که میدانیم باید همین حالا انجامشان دهیم. اگر شما هم دچار اهمال کاری هستید خوب می‌دانید که این مشکل فقط به معنی موکول کردن کار به فردا نیست وقتی من در چاله اهمال کاری گیر افتاده بودم در لیست کارهای مهمی که باید انجام می‌دادم مواردی بود که سال‌ها در این لیست قرار داشت! 
افرادی که به تو متوسط بودن قناعت می‌کنند در مورد اهمال کاری لطیفه و جوک می‌سازند، اما وقتی شما زندگی را جدی می‌گیرید و می‌فهمید که اهمال کاری مانع بزرگی بر سر راه پیشرفت تان است، شروع به ایجاد تغییر می‌کنید. این همان چیزی است که برای من اتفاق افتاده است. من همیشه دوست داشتم نویسنده شوم، بنابراین چندین سال قبل از چاپ اولین کتابم، طرح کلی آن را نوشته بودم، اما هر زمان که برای نوشتن آن اقدام می‌کردم هر حواس پرتی و وسوسه‌ای که فکرش را بکنید به سراغم می‌آمد و نمی‌توانستم تمرکز کنم. 
همین که یاد گرفتم چگونه بر اهمال کاری غلبه کنم فهمیدم که هیچ چیزی غیر ممکن نیست!
من اکنون در اوج حرفه خود هستم و به آن زندگی که همیشه در رویاهای داشته‌ام رسیده‌ام، زندگی ای که زمانی فکر می‌کردم فقط در دسترس افراد خوش شانس است. من نمی‌دانستم که تا این حد برای تغییر آیندم اختیار و قدرت دارم. به افرادی مانند بیل گیتس، استیو جابز و اپرا وینفری نگاه می‌کردم و فکر می‌کردم که حتماً آنها ژن خاصی دارد که باعث موفقیت شان می‌شود. اما حالا آموخته‌ام که یکی از مولفه‌های موفقیت، حذف کردن اهمال کاری از زندگی است. 
همه ما در طول شبانه روز ۲۴ ساعت وقت داریم کارهایمان را انجام دهیم، پس چرا بعضی افراد می‌توانند بیش از دیگران به موفقیت برسند؟ آنها به این دلیل کارهای خود را به سرانجام می‌رسانند که وقت خود را صرف فعالیت‌های غیر مولد نمی‌کنند، فعالیت‌هایی که مانع پیشرفت آنها هستند. شما احتمالاً یکی از افرادی هستید که جمله‌هایی از این دست را می‌گویند: «وقت کافی در طول روز وجود ندارد». اگر بیل گیتس و وران بافت می‌توانند با استفاده از همان ۲۴ ساعت شبانه روزی که همه ما در اختیار داریم، به دو نفر از ثروتمندترین افراد روی کره زمین
تبدیل شوند، بدان معنا نیست که آن‌ها موجودات فرازمینی هستند بلکه به این معنی است که ما وقت خود را تلف می کنیم.

دانلود رایگان کتاب غلبه بر اهمال کاری

دانلود رایگان کتاب غلبه بر اهمال کاری دنیل والتر و دانلود رایگان کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری در فراکتاب وجود ندارد. اما برای آشنایی با نسخه الکترونیک کتاب می‌توانید با نصب نرم افزار فراکتاب آن را برای مدت حدودا ده دقیقه رایگان مرور کنید.

کتاب اهمال کاری pdf

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf غلبه بر اهمال کاری فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک فایل الکترونیکی تهیه کنید.

خرید کتاب غلبه بر اهمال کاری

برای خرید کتاب غلبه بر اهمال کاری، بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و آن را تهیه کنید.

بخشی از متن کتاب غلبه بر اهمال کاری

هلن، فردی ایده آل گرا است و خیریه ای برای کمک به افراد نیازمند تأسیس کرده است. او در آغاز پروژه خود با موانع متعددی مواجه شد که قبلا به آنها حتی فکر هم نکرده بود.
او از این موضوع غافل بود که کار در یک سازمان غیرانتفاعی، باز هم نوعی تجارت محسوب می‌شود و چیزی بیش از کمک رسانی به افراد نیازمند را شامل می‌شود.

هلن به محض اینکه با چالش هایی مثل تأمین بودجه، بازاریابی و سروکله زدن با سایر سازمان های رقیب روبرو شد احساس ناتوانی و خستگی کرد. او با خود فکر می کرد «چرا جلب توجه مردم به سوی نیازمندان با روشی که من اتخاذ کرده ام اینقدر دشوار است؟»
او بعد از مدتی، اشتیاق و انگیزه خود را از دست داد چراکه نمی توانست با هجمه‌ی احساسات منفی که این کار برایش به ارمغان آورده بود کنار بیاید. هلن دیگر دوست نداشت در برنامه های خیریه شرکت کند یا برنامه کمک مالی پیشنهاد دهد.

در عرض چند ماه، او از کاری که واقعا برایش مهم بود دست کشید. دوستان و اعضای خانواده هلن می خواستند بدانند که چرا او کاری که واقعا با قلبش دوست داشت را کنار گذاشت. یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت هلن، با ماهیت ایده آل گرا بودن او ارتباط داشت.

اگرچه داشتن ذهنیت خوش بینانه مهم است اما درک اینکه حالت ایده آل هیچوقت وجود ندارد و همیشه با موانعی روبرو خواهید شد نیز به همان اندازه مهم است. اگر او مشکلاتی که ممکن بود پیش بیاید را پیش بینی می کرد و برای آن ها برنامه داشت، می توانست برای مقابله با آن ها آماده باشد.

هلن هنگام شروع پروژه این تصور را داشت که بیشتر وقت خود را صرف کمک به مردم خواهد کرد نه انجام کارهایی مانند تأمین بودجه و شرکت در مراسم خیریه.

هلن منبع انگیزشی درستی نداشت. اگر کسی از او سؤال کرده بود که چرا می خواهی یک خیریه راه اندازی کنی، دلایل او برای اینکه بتواند موانع موجود در رسیدن به هدفش را حل وفصل کند کافی نبودند. او هنگام فکر کردن درباره دلیل شروع این کار، تنها به نتیجه خوب آن فکر می کرد اما واقعیت این بود که او نمی دانست چرا این کار را شروع کرده است.

دانلود کتاب غلبه بر اهمال کاری

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب غلبه بر اهمال کاری دنیل والتر فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک فایل الکترونیکی تهیه کنید.

کتاب غلبه بر اهمال کاری دنیل والتر

مشخصات غلبه بر اهمال کاری دنیل والتر در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: اندیشه آگاه
نویسنده: دنیل والتر
گوینده: سید تیمور سیدی‌اصل
تعداد صفحه: 183
موضوع: استراتژی‌های قدرتمند برای غلبه بر تنبلی و چند برابر کردن وقت‌تان
قالب: pdf

 

صفحات کتاب :
183
کنگره :
‫‬‮‭BF637
دیویی :
‏‫‬‮‭650/1
کتابشناسی ملی :
8427257
شابک :
978-622-98183-1-2
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه غلبه بر اهمال کاری